pátek 30. prosince 2011

Padání vlasů a Vichy

Pro dnešek ještě jednou zdravím :)

Chtěla bych tady zaznamenat, že od zítřka začínám testovat výrobky proti vypadávání vlasů a na posílení vlasů. Už od léta mi vlasy vypadávají čím dál tím víc, ale to bych nebyla já, abych prostě nebyla schopná si kvůli tomu zajít k lékaři. Nejhorší je to vždy po umytí vlasů, kdy během odmývání šamponu jich šíííleně moc odplave do odpadu, který tím neustále ucpávám. To už tatínek nemohl vydržet a k Vánocům mi koupil šampon Vichy Dercos Énergisant - Posilující šampon s Aminexillem a vitamíny PP/B5/B6 pro silnejší a hustší vlasy.
Momentálně používám z lékárny šampon Alepcin C1 spolu s vlasovou vodou. Nemůžu říct, že by byl úplně k ničemu. To není.. jenom je problém, že mi skvěle účinkoval při dodělávání první lahvičky, ale když jsem s mytím tímto šamponem pokračovala, tak se po nějaké době padání opět vrátilo ve stejné míře :(
No to by ale nebyl táta, aby mi koupil jen šampon, když přece existuje ještě Vichy Dercos Aminexil PRO. Jsou to ampule, které můžete nanášet buď v intenzívní kůře, a to všech 18 ampulí postupně, každý den jednu. Nebo dávkovat postupněji - po dobu šesti týdnů použít tři během každého týdne. Rozhodla jsem se pro pozvolnejší variantu, bylo by mi líto to tak rychle vyplácat. Tyto ampule jsou určeny přímo pro ženy, tak doufám, že to k něčemu bude :)

Nesmím zapomenout říct, že k tomu samozřejmě zobu střídavě buď Biosil plus, Methionin nebo Panthenol.

Tak mi držte palce, zhruba za tři týdny napíšu, jestli se to alespoň trochu lepší, jaký šampon je a nebo jestli už jsem plešatá :)

Pokud máte nějaké zaručené tipy, jak zabránit vypadávání vlasů, tak sem s nimi!

Díky a čau! M.

3 komentáře:

  1. Já se věnuju péči o vlasy na mém blogu, můžeš mě navštívit tady:
    http://cinderellasnuts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. I havе besen surfing on-line moгe than three hours as of late, ƅut I by
    no meаns found any attention-grabbing article like yourѕ.
    It's loovely value еnough for me. Personally, if all webmastets and blogygers made good content material aѕ you did, the internet will likely be much moore useful than ever before.


    My site; buy twitter followers and facebook fans

    OdpovědětVymazat