úterý 10. ledna 2012

Body Basics, část první

Doma se mi za poslední chvíli nahromadilo několik výrobků od firmy Body Basics. Pokud si pamatuju, tak jsem nikdy nebyla z ničeho ani vysloveně nadšená nebo naopak zklamaná...
Momentálně mají 80% slevy na vše!
Takže pokud má někdo tuto tělovou kosmetiku rád, tak šup šup pro své oblíbené výrobky.

První je tělové mléko z řady lime & grapefruit, 250 ml. Musím říct, že mě mile překvapilo. Vůně je moc hezká, svěží citrusová. Po natření už tak cítit není, ale aspoň při nanášení je to fajn. Balení je ideální, má takové to výklopné víčko, které se zas zpátky jen lehce zacvakne, žádné šroubování, což oceňuji. Nesnáším když mastnýma rukama musím něco šroubovat :D Konzistence je jako každé jiné tělové mléko, trochu jemnější než krém. Trochu hůř se ale vstřebává. Základem tohoto mléka uvádějí olivový olej, asi proto je pak pokožka tak hezky hydratovaná :)




Jako druhý výrobek, který jsem si tentokrát sama koupila (předešlé mléko jsem dostala) v akci za cca 55,-- Kč. Je to přesně třpytivý tělový krém. Tentokrát z řady papaya & maccadamia. Balení je 200 ml, a je v šroubovací !! kulaté krabičce. Abych se přiznala, tak jsem si ho koupila jen kvůli tomu, že se má třpytit :D Už v obchodě mi nevoněl a musím říct, že když jsem si ho na sebe natřela, tak jsem ho pak dost dlouho cítila a to tedy nic moc.. aspoň pro mě. Komu ta vůně bude vyhovovat tak je to samozřejmě plus :) Konzistencí odpovídá krému, není tak tekutý, ale zdá se mi, že se roztírá dokonce lépe než předchozí mléko.
A ten shimmer co obsahuje? Paráda :D Musím říct, že to se jim vážně povedlo. Třpytky opravdu na pokožce vidět jsou, ale ne tak moc, aby vás to praštilo do očí. Takže za mě až na to šroubovací víčko a vůni super.





A co vy, máte nějaký svůj oblíbený produkt Body Basics? Využijete jejich 80% slev? :)


Tak zase zatím ahoj, M.

3 komentáře:

  1. ja nemám nič od tejto značky, ale musia krásne voňať :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máš pěkný blog, jen tak dál!:-)
    Body Basics mám ráda, mají krásně voňavou kosmetiku a jejich White musk je nepřekonatelný:-))

    OdpovědětVymazat
  3. LaMarianaMia: Mají spoustu řad, takže svojí vůni si tam určitě najde každý :)
    Levandule: Moc děkuju!! :) Já mám ještě ráda jejich scrubby, ale tentokrát žádný neměli :( White musk neznám, to musím příště koupit :D

    OdpovědětVymazat