středa 25. ledna 2012

Clinique High Impact Mascara

Při mé objednávce paletky NYX (na kterou bude recenze zanedlouho), jsem si přihodila do košíku ještě tuhle zmenšeninu (4 g) řasenku Clinique High Impact. Dnes mi balíček došel a první co jsem použila je právě řasenka. Byla jsem zvědavá, zda předčí moje očekávání, protože kolikrát už jsem si myslela, že lepší řasenka než Max Factor 2000 calories nemůže být. Tu přebila Bourjois Volume Glamour, a tu zase L´oreal Vollume Million Lashes.. je to v podstatě začarovaný kruh, protože mně jich vyhovuje většina a tak s každou novou mám pocit, že je zas o něco lepší :)

Zpátky k řasence Clinique. Říkala jsem si, že na vyzkoušení mi toto malé balení bohatě stačí, stálo totiž jen 139,-- Kč. A když na něj koukám teď, tak mě napadá, že je to naprosto ideální cestovní řasenka. Ale! vzhledem k tomu jak je dobrá, tak bych ji raději měla v plné velikosti :( Jenže kdo to měl předem tušit, že...
Kartáček je klasický a dost dlouhý, široký tak akorát, štětinek má dost. Nanáší se bezvadně, a co opravdu umí je řasy neslepit! Po první vrstvě jsou řasy krásně prodloužené a rozčesané - doporučila bych ji k nude líčení, protože sice na řasách vidět není, ale řasy vypadají o dost líp :) Po druhé vrstvě už řasenka dodává i objem, ale stále bez slepování a dělání různých cucků a podobně.  Jedním slovem je prostě  skvělá! No to ovšem můžete posoudit sami :) Nalíčené jsou jen horní řasy.  Btw. můj foťák je pěkně hloupej, vůbec nedokázal pochopit, že potřebuju, aby zaostřil na řasy!






Co na ní říkáte? A která je vaše nejoblíbenější řasenka? :)

Jdu zoušet paletku NYX, zatím pa! M.

18 komentářů:

  1. No ty rasy po ni vypadaji moc hezky :)) moje nej je mometalne one by one od maybelline a jako stalici pouzivam z Yves Rocher (takova cela v ruzovem obalu) ta je uplne nej!! :)) jinak ted pouzivam jeste KIKO rasenku ta je take dobra akorat ma na me moc velky kartatec :X takze ta aplikace je takova slozitejsi :/

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) One by one mám v plánu, jen co mi nějaká dojde, tak jdu do ní, všichni ji opravdu chválí :) Tak jsem ráda, že si ji taky zmínila :)

      Vymazat
  2. Páni, vypadá to dost dost dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt super, jsem zvědavá, jak dlouho mi tahle maličká vydrží :))

      Vymazat
  3. Já pořád hledám tu svou nej. Momentálně střídám žlutou Maybelline a MF 2000. Ale mám pocit, že mě nepomůže žádná, jelikož by musela být opravdu zázračná :D Mám rovné, krátké a tvrdé řasy, bez kleštiček nedám ani ránu a ani s nima to není ono :( Závidím slečnám, co si ráno řasy jen pročísnou a mají řasy jak mrkací panenky :)

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi připomíná mamku, já jí vždycky nějakou doporučím a u ní to má nulový účinek, protože své řasy má nic moc :) Teď používá L´oreal Lash Architect 4D a ta je celkem dobrá. Já zas nemůžu najít pořádný make up, který by mi seděl :(

      Vymazat
    2. A víš co je nejhorší? Že pořád čtu nějaké recenze, hledám, pátrám, koupím a následně zjistím, že je ta řasenka stejně na prd a o nějakých superúžasných řasách si zase můžu nechat tak leda zdát :( Začarovaný kruh toto...

      Zkoušela jsi MAC? Já mám Face and body na sjednocení pleti a pak používám Studio Fix, co slouží jako makeup a pudr zároveň a jsem maximálně spokojená. Navíc mají širokou škálu odstínů a barev, takže se tam najde opravdu každý :)

      M.

      Vymazat
    3. Je fakt, že zrovna kosmetické recenze jsou strašně subjektivní záležitost. A i kdyby s tím byl někdo spokojený a jiný dosáhl stejného výsledku,tak není zaručeno, že mu to takhle bude vyhovovat :) Nehledě na to, že každý máme jinou pleť, řasy, vlasy atd. :)
      Nezkoušela, mám ozkoušené jen drogérkové značky a čím dál tím víc přemýšlím, že do make upu opravdu investuji, protože mi už dochází trpělivost :D Já četla, že MAC má makeupy hodně maskoidní, nepřijde ti?

      Vymazat
    4. To máš pravdu, u řasenky se budu muset spokojit s tím, že jsem našla ucházející kousky a lepší to prostě nebude :D :( Ale možná zkusím ještě jeden experiment a pořídím si miniaturku téhle Clinique (ať nejsme úplně off topic :D) Na tuhle značku slyším jen samé chvály.

      Mně právě také došla trpělivost, řasenku jsem schopna dopoužívat, pokud není úplně jetá, nedělá žmolky atd. Ale nevyhovující makeup letěl povětšinou rovnou do koše a mně začalo být líto těch investovaných peněz :D
      Jj vím, že se o MAC makeupech říká, že dělají masku. Já ti nevím, ale podle mě jak které. Ten Face and body je opravdu lehký, přirozený, je tedy málo krycí, ale dá se vrstvit, a pleť krásně sjednotí, k tomu navíc na pleť sedne a tónu pleti se přizpůsobí. Tenhle můžu vážně doporučit, s ostatními bohužel nemám zkušenost, takže nemůžu říct. V MACu mně byl doporučen tenhle, slečna ho na mě vyzkoušela, já pak celý den testovala jeho odolnost a druhý den jsem si pro něho letěla :) Takže před nákupem určo vyzkoušet a třeba i poprosit o vzorky dalších makeupů a zkoušet doma :)
      Mně třeba přijde, že masku dělají především hutné a hodně krycí makeupy. A dle fotek máš hezkou a bezproblémovou pleť, takže extra krytí nepotřebuješ, nebo se mýlím? :)

      M.

      Vymazat
    5. Za 139,-- Kč je ta řasenka fakt bezvadná, mně docela mrzí, že se víc věcí nedělá v těchto miniaturkách - na vyzkoušení by to bylo ideální a aspoň by právě člověk nevyhodil tolik peněz jako s tím makeupem :D
      No to se právě bohužel mýlíš, já mám pleť docela špatnou :( Často nějaký pupínek, mám červené flíčky po akné a na několika místech hodně suchou kůži. Takže potřebuju nějaký spíš hydratační, ale zároveň docela krycí :D A prosím tě jak jsou na tom cenově ty makeupy u MACu? MAC mám na Chodově, takže pro mě není problém si tam kdykoliv dojít, doufám, že mi poradí dobře a kdyžtak dají i ten vzoreček, to by se hodilo, aby to člověk mohl vyzkoušet doma :) Je fakt, že makeup si dávám každý den a měl by vydržet co nejvíc, tak se asi investice vyplatí :)

      Vymazat
    6. V tom případě máme s pletí ty samé problémy, jen s tím rozdílem, že já mám pleť smíšenou, ale teď v zimě mi krom tváří vysychá taky dost čelo a musím hrozně krémovat, abych tam neměla šupinky :/ Ale Face and body mi stačí. Jednou jsem se ptala slečny tam, zda by mi spíš nedoporučila nějaký víc krycí, ale říkala, že rozhodně víc krycí nepotřebuju, že mám pěknou pleť, která potřebuje jen barevně sjednotit a trochu doupravit korektorem. Což mě na jednu stranu potěšilo, ale tak v tom jejich superhyperskvěle osvíceném zrcadle, kde je vidět každá neplecha, mi bylo stejně jasné, že mám pleť naprosto hroznou :D

      Klasické makeupy ve skle (30ml) tuším tak kolem 700Kč. Face and body stojí přesně 1000Kč, ale zase to má 120ml, takže kdyby se to mělo rozpočítat na objem klasických drogerkových makeupů, tak to vyjde plusmínus nastejno, což je super. Určitě se tam někdy stav, slečny (občas natrefím i na nějakého mladého muže :D) jsou milé a poradí, příp. odzkouší, zda ti bude sedět textura a odstín.

      M.

      Vymazat
    7. Hmm, teda to si mě hezky navnadila :D Toho jejich zrcadla se docela bojim :D Zvlášť pokud by mě tam chtěla nalíčit - aby mě ještě odlíčila, no to bych se na sebe raději nekoukala :D Teď mám zrovna během zkouškového pleť ještě horší než normálně, to je fakt tragédie. Ale cenově jak říkáš, to vůbec nevychází špatně, obzvlášť pokud člověku ten make up vyhovuje, tak když je to 120 ml, tak tisícovka je krásná :) To bych klidně dala. Tak moc děkuju, v nejbližší době se tam vydám :D Raději bych narazila na slečnu než na mladého muže :D:D

      Vymazat
  4. to fakt? jezisi to som mala inu mascaru? ja som z nej bola znechutena. ale asi vazne zalezi, kazdy ma ine kriteria. Zrejme som mala velke ocakavania na Clinique

    http://saschanitra.blogspot.com/2011/09/clinique-high-impact-mascara-set.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ja nevim, vidis ba ty fotce, ze by moje rasy byly nejake hrozne? mne se takhle libi, zadne velke nanosy a pritom hezky prodlouzene a rozcesane. za cely den se ani neodrolila, tak co vic si prat :-) no jak rikam, je to hodne subjektivni :)

      Vymazat
    2. myslim, ze uz ten zaklad rias máme rozdielny:D ty máš hlavne na čo tu mascaru nanášat

      Vymazat
    3. Jo tak, v tom to možná bude :D

      Vymazat
  5. ja mam teraz túto http://www.esteelauder.com/products/images/311x311/9TNA_311x311.jpg a je brutalne dobra

    OdpovědětVymazat
  6. toto je moja srdcovka:)Uz som ju mala asi 2-3x

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat