sobota 14. ledna 2012

Jakou máte barvu očí?

Tohle je jen takové zamyšlení.. chtěla jsem vyfotit jakou mám dobrou řasenku :D (mimochodem je od IQ cosmetics, která u nás není dostupná, nebo o tom nevím, koupila jsem ji v Rakousku) a když jsem koukala na fotky tak mě hlavně překvapily moje oči. Vždycky jsem je měla tmavé, z dálky pořád jako tmavě hnědé vypadají.. ale když jsem si fotku přiblížila, tak je mám hnědo-ZELENÉ! Jak je to možné, že se barva změnila? Nebo sem si toho jen nevšimla? Bůh ví.. 




a jakou barvu očí máte vy?? Jste spokojené nebo byste chtěli jinou? Mně se moc líbí šedomodrá, ale ke mně by se vůbec nehodila :)

Mějte se, M.

8 komentářů:

  1. Já mám šedomodré, většinou spíš víc do modra... a jo, jsem spokojená, i když nejvíc se mi líbí čokoládové, takové ty tmavší. :D

    OdpovědětVymazat
  2. mně se na ženách líbí nějaké zajímvé modré (né takové ty hodně bledé) a hnědé, u mužů se mi líbí šedé, modré, zeleno modré, spíš takové ty světlé:-)

    sama mám zelené hnědé, z dálky to vypadá jako hnědé:-)

    OdpovědětVymazat
  3. beautiful eye makeup!

    http://vivianaelica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. I looks so nice..:D Your eyes are amazing.!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam presne takove "hazel" oci, tzn. kombinace hnede a zelene. Takze na slunicku vypadaji zelene, ve stinu hnede. Driv me to hrozne stvalo, chtela jsem bud zelene, nebo hnede, ale ted uz to nejak neresim :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to štve teď :D Chtěla bych hezky temné :)) Ale asi si budu muset zvyknout jako ty :))

      Vymazat
  6. ja mam modrosede a okolo zrenicky mierne zelenkave prskanceky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. heh ja mam zeleno modro šedé ;) a sem s nima spokojena ! :)

    OdpovědětVymazat