úterý 24. ledna 2012

Kdy už tohle hektické období skončí?

Málo spánku, stres, únava, stres, málo spánku, stres... a tak pořád dokola v době zkokuškového.
Dnes jsem úspěšně zvládla jednu z nejtěžších zkoušek, které jsem si myslela, že kdy budu mít.. a ve výsledku vlastně těžká vůbec nebyla. Teď nevím jestli je to dobře, že jsem tak chytrá, že jsem se to naučila, nebo mě ty opravdu těžké teprve čekají. Obávám se, že možnost 2 je správná..

Dneska mám práci v Obecním domě. Jsem na to upřímně zvědavá, protože uvnitř jsem byla snad jen jednou v životě na nějaké výstavě, tohle má být koncert, tak třeba něco uslyším a pořádně si to tam prohlédnu :) Akorát se tedy opět bude opakovat málo spánku a únava! :D



Chtěla bych být medvěd a uložit se k zimnímu spánku :)) Jak si dodáváte energii vy, v tomto ošklivém počasí? :)

Přeju vám hezký den, pa M.

2 komentáře:

  1. Ahojky, o tomto období vím také své. Tento semestr jsme měly jen 4 zkoušky a ale i tak to bylo šílené a do toho dodělávat diplomovou práci. Takže znám a soucítím.
    Já si energii dodávám sypanými čaji s různými příchutěmi. Miluji ovocné, a propadla jsem sypanému čaji se sušenými malinami a bílou čokoládou(opravdu jsou v něm kousky čokolády). Určitě je k sehnání v obchůdcích se sušenými plody apod.

    http://zdenkaspassion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda chudáku, ještě mít starosti s diplomkou, to by mě asi položilo :)
      Děkuju za tip, určitě se po tom čaji mrknu, vocné mám moc ráda a čokoládu miluju, takže dohromady to musí být skvělá kombinace! :)

      Vymazat