neděle 1. ledna 2012

Kočky

Tak nakonec byl Silvestr lepší než jsem si vůbec dokázala představit. Proběhl naprosto v pohodě, bylo to vážně příjemný. Byli jsme u známých, co doma mají koťátko. A to je něco pro mě! :D Kočky naprosto zbožňuju, strašně se mi líbí, že to jsou osobnosti, co nepřiběhnou na zavolání jak pes, jsou to prostě dámy.


Tohle koťátko se zrovna jmenuje Silvestr, tak jsme vlastně rovnou slavili i jeho svátek. Vypadá nějak takhle:




Je to prostě malej ďáblík. Je neuvěřitelně rychlý a mrštný, člověk o něm vůbec netuší a najednou ho má za krkem :) Nejraději by si pořád jenom hrál, no prostě zvířátko k umačkání. Akorát jsem se utvrdila v tom, že jen co to okolnosti dovolí, tak si jednoho kočičáka pořídím. Mám v plánu briťáka, slyšela jsem na ně samou chválu.


Máte doma nějakou číču? Nebo máte radši psy? :) Už se nemůžu dočkat, až budu mít svoje kotě.

Tak zatím mňáu!

9 komentářů:

  1. já mám doma "dva kousky", bristké krátkosrsté - dva kocourky, a jsem moc ráda, že je mám, jsou skvělí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to upřímně závidím :)) Takže ten kocourek na profilové fotce je jeden z těch co máš doma? Nádhernej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám kocoura, jmenuje se Vigo je boží a ma profil na micinách.cz, kde vyhral i 2.místo v soutezi!:))

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám pouličnú. A vybrala si nás. Proste sa k nám ako kote nastahovala a už sa jej nešlo zbavit. Ale planujem si kupit main coona

    OdpovědětVymazat
  5. Pročítám dnes tento blog a doteď se mi moc líbil, ale teď už ho miluju!!!:-D Já mám doma kocoura- kartouze a toho ti radím víc než briťáka- je mu podobný, ale má daleko lepší povahu a ve výsledku je i hezčí, když vyroste, není tak "zavalitý", i když samozřejmě všechny kočičky jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju za pochvalu blogu i za tip na kartouzskou kočku :) Já vůbec nejsem žádný znalec, a tak jsem si vybrala briťáka, protože je hodně profláknutý a zároveň se mi moc líbil. Když jsem si toho tvého teď našla, tak mým neodborným okem bych je skoro ani nerozeznala a pokud mají ještě lepší povahu, tak už není co řešit!!! :)))

      Vymazat
    2. Já taky původně chtěla briťáka, protože se mi moc líbil, kočku, protože se mi líbí, že je svá, ale zároveň jsem chtěla i trochu mazlíčka a kočky obecně moc mazlivé a hodné nejsou:-D No a pak jsem se zakecala s kolegyňkou a ta mi řekla o tomhle plemeni a bylo rozhodnuto. Schválně si o něm něco vygůgli, já se zamilovala hned a už nešlo jinak;-)

      Vymazat
    3. Jdu hledat, určitě se do tohoto plemene zamiluju, to už vím teď :)) Už mi pak bude jen chybět to vlastní bydlení a potom už nebudu váhat ani minutku :))

      Vymazat
  6. Já jsem na kočičku čekala celý život než jsem se odstěhovala od našich, protože máma byla těžký alergik, pak ještě přesvědčit přítele psomilovníka dalo docela práci, ale teď si to konečně užívám, stálo to za to a tobě to taky brzo vyjde, držím palečky;-)

    OdpovědětVymazat