středa 4. ledna 2012

Kombinujeme aneb co se k sobě hodí

V článku o mých úlovcích z Asosu a Boohoo jsem uváděla clutch bag v nude barvě. A stejně tak jsem na konci zmiňovala, že se samotné věci k sobě nehodí. Tak jistě pochopíte, že jsem si k tomu psaníčku musela dokoupit alespoň nějaké šperky. Jsem na bižuterii všeho druhu strašně ujetá, miluju náramky! A před nějakou dobou, než mi začali hnisat uši po všem, co není z pravého zlata, tak jsem milovala i náušnice! Teda ne že bych je teď už neměla ráda, jen je prostě nemůžu nosit..
 

Samotná kabelka je pěkná, ale vždycky to chce něčím dozdobit, nemám pravdu? :)
Vybrala jsem si tedy tyto náramky. Jsou dva, na gumičce, takže se skvěle nosí. Různé korálky, od pruhledných přes nude, světlounce růžové až po stříbrné. Jsou z C&A asi za 50,- Kč.



Náušnice jsou tak trochu odvaz. Výrazné jsou dost a možná až si to dám vše na sebe, tak je odložím a dám do uší jenom perličky. Nebo odložím náramky, to se ještě uvidí :) Náušnice mají stříbrnou konstrukci, kterou jsou provlékané nitky v barvě kabelky. Koupila jsem je společně s náramky v C&A, stály 30,-- Kč. Takže i kdybych je nikdy do uší nedala kvůli mé alergii na neušlechtilé kovy, tak mě to za ty peníze ani mrzet nebude :)




A pro představu přidávám i vše dohromady.





Fotky jsou vždy jedna s bleskem druhá bez, těžko říct, co je lepší :)

Jak se Vám celek líbí? Vzhledem k tomu, že vše dohromady stálo kolem tří set, tak si myslím, že to nevypadá zle :)
Mějte se krásně! M.

2 komentáře: