pátek 27. ledna 2012

Konečně je doma! (mnou) dlouho očekávaná Paletka NYX! :))

Dovolte mi, abych vám představila paletku deseti stínů od NYX z The Runway Collection v odstínu Champagne & Caviar. Hledala jsem paletku podobnou NAKED od Urban Decay, protože ta je sice krásná, ale vzhledem ke špatné dostupnosti v ČR a její příliš vysoké ceně, jsem prostě chtěla najít jinou. A díky jedné dobré duši, která mi poslala odkaz právě na tuto - jsem ji našla :)

Paletka má moc hezké balení, sice je to plast, ale vypadá rozhodně bytelnější než například paletky od E.L.F.u (mimochodem u nich už se mi podařilo urvat celé horní víko :D ). Uvnitř je zrcátko a pěnový aplikátor, i když ten si klidně mohli nechat.. :)



Odstíny jsou krásně pigmentované a opravdu je jeden hezčí než druhý. Většina z nich je teda lehce třpytivých, matné jsou dle mého 3 z deseti, ale to mi vůbec nevadí.


Vzhledem k tomu, že jsem docela snědá, tak je na mě většina stínů opravdu nude a hezky s víčkem splynou. Dají se i vrstvit a tím dosáhnout intezívnější barvy, ale na denní líčení si myslím, že to není až tak nutné :)
A tady už foto dnešního líčení právě s paletkou NYX, snažila jsem se pouze o jemné tón v tónu.




Použila jsem 3 stíny z paletky NYX :)
Na horní řasy: řasenka L´oreal Vollume Million Lashes
Na spodní řasy: řasenka Bourjois Volume Glamour (skoro vyschlá :))

Cena paletky je asi 250,-- Kč a myslím, že službu udělá dobrou. Stejně jako s paletkou NAKED můžete vytvořit denní i večerní líčení, což moc oceňuji. I když možná si tu NAKED  stejně jednou koupím.... :D

Přeji všem hezký páteční večer, užijte si ho! pa M.

17 komentářů:

  1. ooh i want it.! *-* I love the colors.!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tyhle barvy mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, na denní nošení ideál :) Ještě by se mi hodila stejná s šedo-stříbrnýma stínama :D

      Vymazat
  3. ta paletka je krasna!!a dekuji za komentar:)
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co, máš strašně hezký styl, ráda se vždycky mrknu na tvé outfity :))

      Vymazat
  4. Krása, nude stíny mám nejradši. A za tu cenu :) Ale já se zařekla, že už nebudu utrácet :D

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky říkám, ale víš jak to většinou dopadá :D uděluju si často povolenky :D

      Vymazat
  5. Mám Nyx paletky moc ráda. Aktuálně mám 3 (dvě deseti stínové a jednu pěti) a asi si pořídím další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké přesně máš? Nemáš nějakou s šedými stíny? :)

      Vymazat
  6. Mám v plánu si objednat nějakou paletku od NYX a už vím jakou!:) Můžu se zeptat, jak dlouho vydrží? Barvy jsou fakt pěkný, přesně podle mě.

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem je měla na sobě jen odpol a vypadaly pořád stejně, dneska sem se nalíčila už dopoledne, schválně bez báze pod stíny, tak uvidím večer, ale myslím, že se slejvat nebudou :))

      Vymazat
    2. Prosím tě a kde jsi ji koupila? Nikde ji nemůžu najít:(

      Vymazat
    3. Kupovala jsem ji na www.kosmetika-usa.cz, ale koukám, že už jí tam asi nemají :( a před tím ji měli i na Mimibazaru, tak zkus mrknout tam!

      Vymazat
    4. Díky, já koukala na mimibazar i na aukro a nikde neni:(

      Vymazat
    5. Je taam :) http://www.kosmetika-usa.cz/oci/1140-nyx-the-runway-collection-10-color-eyeshadow-palette.html staci vybrat odstín

      Vymazat
  7. Taky sháním jinou variantu Naked, tahle nyx je váážně skvělá, ale určitě mrkni na tuhle W7 IN THE BUFF, to je napodobenina a myslím, že celkem doost povedená...

    OdpovědětVymazat