pondělí 9. ledna 2012

Lak na nehty Catrice

Tohle je můj první lak na nehty od značky Catrice. Četla jsem o ní docela chválu, tak jsem si jeden lak pořídila. Lakoval se krásně, hezky kryl už v první vrstvě (aby ne, když je tak tmavý) a byla jsem překvapená s jakou rychlostí zaschnul. Je to odstín Blues Brothers Vol. II. Na denním světle jde docela hezky do modra, v šeru a přítmí je hodně tmavý s modrými odlesky. A právě proto, že je tak moc tmavý, tak to není nic pro mě. Pokud ho někdo budete chtít, stačí říct.








Jinak bych byla s lakem až na tu barvu spokojená, takže si v nejbližší době nějaký jiný od Catrice asi stejně pořídím :)

Mějte se, pa M.

13 komentářů:

  1. mne sa paci namornicky modry z hm, teraz tusim lutujem, ze som si ho nezobrala...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ten vyzerá perfektne!a ďakujem za tvoj krásny komentár..som rada, že sa ti blog páči :)

    OdpovědětVymazat
  3. very beautiful colour!

    xx, Sabinna and David

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám děkuju! Thank you! :-*
    LaMarianaMia: nemáš vůbec za co, si podle mě Miss bloggerka :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Thank you for your comment..:D I like your Blog too..:)) Are you a russian Girl.? I will follow your Blog now..Hope you will follow me too..:) And your german is so sweet..:) kisses♥

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you for follow, i follow your blog too :D No, I´m from Czech republic, Prague. You're from Switzerland are not you? There I ever wanted to see! :)) I learned German for four years :D ♥

    OdpovědětVymazat
  7. ooh i love Prague.! :D I was there last Summer and i will come back again..:) Yes i'm from switzerland..:D When you ever stay in switzerland write me.! :D Than we can meet if you want..:) Really.? four years.? :O My english is not so good..i'm sorry because of the typing error..:P hihi kisses

    OdpovědětVymazat
  8. ou and i'm not see you in my follower-list..:( goes there something wrong.? :)

    OdpovědětVymazat
  9. OK, I'll plan a trip to Switzerland and then I´ll write you! :D Maybe during the holidays :))) I was there :D But I have different picture on my google profile, I´m the second between followers! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Hi lovely, beautiful color!!!
    Maybe we can follow each other?
    You like art and fashion?

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  11. Hi beutiful Marcela! Thank you for your comment! It´s great idea :) I´m your follower now! Pleas join me too :)) Your blog is fantastic, I love art although I do not understand, I´m layman :))

    OdpovědětVymazat
  12. I follow you now!!!
    Besos, Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. tak mně se zatím líbí, i když jsem spíš na fialové laky, zkus ho láknout nějakým efektem, třeba se ti pak bude líbit víc :)

    OdpovědětVymazat