pátek 13. ledna 2012

Lak na nehty - Claire ´s a pro změnu třpytky! :))

Před pár dny jsem si nalakovala lak claire´s v odstínu C 24. Mám ho už delší dobu a lakovala jsem ho teprve podruhé, ale protože byl nějaký zaschlý, tak jsem ho musela trochu zředit. Lakuje se jinak velmi dobře, dvě vrstvy stačí, rychle schne :)




Nedávno jsem si ale koupila lak od Essence 02 circus confetti a strašně jsem ho chtěla vyzkoušet. A tady vidíte, co z toho vzniklo :)





Omlouvám se za tu kůžičku, nějak nebyl čas :D

Dnes je navíc pátek třináctého a já jsem z toho dosti nerovózní, mám na dnešek ne zrovna příjemný program.. tak všem přeju, ať ho prožijete v klidu a žádné tragédie se snad konat nebudou :)

Pa M.

4 komentáře:

  1. strasne krasne!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Lady! Tvůj blog sleduju už dlouho, strašně se mi líbí!!! :))

    OdpovědětVymazat