středa 11. ledna 2012

Lak na nehty - dvoubarevná kombinace NYC a e.l.f.

Určitě jste všechny zaznamenaly trend odlišně nalakovaného prsteníčku, či jiného prstu apod. Osobně se mi to dost líbí, ale jsem toho názoru, že je nutné trochu nad kombinacemi barev přemýšlet. Ale vzhledem k tomu, že každý přemýšlí po svém, tak je to asi dost jedno :) Já osobně bych si asi nenalakovala jiný nehet, kdybych měla krásně rudý lak, který je dostatečně zajímavý sám o sobě. Zkusila jsem to ale s touto kombinací...
Na většině prstů mám NYC č. 264 Lincoln Square Lavender. Je to hezká krémová středně fialová barva, je o něco tekutější, takže se nelakuje úplně skvěle, ale docela má s top coatem výdrž. Sama o sobě mi přišla ale poněkud nudná, tak jsem prsteníčky nalakovala lakem e.l.f. odstín Fuchsia. Je asi jako každý jiný lak od elfu, prostě průměrný. Barva tmavější fialovo-vínová krémovka.





Co na tuto kombinaci říkáte, líbí se vám? Taky lakujete víc barev najednou? :)

Přeju vám hezký den, M.

15 komentářů:

  1. teda ještě jsem to nikde neviděla, ale vypadá to zajímavě ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně? :) A já myslela, že už je to všeobecně známá věc :))

    OdpovědětVymazat
  3. Hi, I love the combination! :) Waiting for more (; I follow you, could you please follow me back? ;)
    Please take a look at my fashion blog: www.violinstyle.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you! Ok, I follow you now! You have very nice blog :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, vážně pěkný barvy :-)

    http://deniselamode.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky k tvemu komentari na mem blogu;)
    hedvabny satek burberry nemam,ale mam treba hermes nebo od dioru a taky se nedaji prat, takze jsem je nechavala cistit v cistirne a nastesti prezily, i kdyz jsem to nechala delat v USA, protoze se v CR bojim no:(

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moc ti děkuju za odpověď! To jsi mě teda ale nepotěšila :D Já se právě bojím dne, kdy ho budu muset dát tady v ČR do čistírny.. ty máš fakt strašně krásný věci na sebe, jak jsem koukala na tvém blogu, jezdíš do USA často? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to pěkně, takový jemný přechod. A máš krásné nehty (přírodní)? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju, Vendy :) Jojo jsou moje, mám úplně stejné nehty jak mamka, jsem to po ní zdědila :)

    OdpovědětVymazat
  10. krasna kombinacia!
    ja som si minuly tyzden zadovazila presne ten isty odtien NYC, ale este som ho nestihla nalakovat... teraz viem, ze to musim spravit co najskor - uzasne vyzera na nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
  11. Obě barvy jsou moc pěkné (obzvlášť ten světlý :)), ale takhle bych to nekombinovala ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Je fakt zajimave,ze ja zadny trend nesledovala, proste si ruzne lakuju nehty, a napadlo me si nehty nalakovat barvou a prstenicek jinou, a pak to najdu jako trend, fakt zajímave.. Katy

    OdpovědětVymazat