sobota 21. ledna 2012

Lak na nehty Gabriella Salvette - krémová růžovka

Po dlouhé době jsem narazila na světlější lak na nehty, který by se hezky lakoval, kryl ve dvou vrstvách a s top coatem i relativně dlouho vydržel. Respektive by vydržel déle, kdybych si ho netkutý neodlakovala po pár dnech :)

Řeč je o laku Gabriella Salvette - ENAMEL with hardener (se zpěvňovačem), odstín č. 119. Bohužel opět bez nějakého trefného názvu, to mě docela mrzí :) Jak říká moje mamka těmto lakům, je takový pudinkový :) Opravdu je to mléčná krémová fialová, která musí slušet snad každému. Podle světla jde víc buď do světlé nebo naopak do intezivnější fialkovo růžové, viz fotky :) Osobně mám tyto barvy moc ráda, jsou hezky decentní. Celkově mám s laky Gabriella Salvette velmi dobré zkušenosti, dle mého jsou lepší než třeba od Essence, ale každého věc :)





Všem přeji hezký víkend, taky u vás sněží jako blázen?? :) Pa M.

26 komentářů:

  1. Krásná barva, mně se krémovky moc líbí, i když růžovou dávám na nehty málokdy, teď v zimě téměř vůbec :)

    To jsou tvé přírodní nehty?

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Vzhledem k tomu, že já moc tmavé barvy a hlavně takové ty šedé, hnědé apod. nemusím, tak nosím pořád jen ty, které mám ráda bez ohledu na roční období :)) Ano moje, gelovky jsem nikdy v životě neměla, i když mě jednu dobu lákaly :)

      Vymazat
    2. Já teď v zimě objevila krásu zlatých laků a momentálně nenosím nic jiného :)

      Mě gelovky lákaly a na chvíli i zlákaly :) A to mám své nehty kvalitní, ale byla to novinka, vypadalo to dobře a já to chtěla zkusit :) Pak mi ale začalo vadit, že se to stalo davovou záležitostí, tak jsem je sundala :)

      Máš opravdu moc hezké nehty, to se u málokoho vidí, aby měl své přírodní tak kvalitní a ještě pěstěné :)

      M.

      Vymazat
    3. A jaké konkrétně zlaté laky např. používáš? Já mám jen ten jeden od Essence třpytkatej, tak by se mi hodil nějaký i normální :)
      Něměla jsi potom problémy se svými nehty, když si gelovky sundala? Toho jsem se bála nejvíc, že si tím ty svoje zničím.
      I když asi před rokem jsem začala mít hrozné problémy se třepením, úplně se mi podélně vždycky rozdělily.. a od té doby nedám dopustit na zpevňovač nehtů od Four Seasons z lékarny. Na to, že stojí asi 55,-- tak je to malý zázrak :) Dávám pod každý lak jako base coat :)

      Vymazat
  2. Momentálně mám doma tři zlaté laky: Catrice (odstín Goldfinger), Gabrielle Salvete (odstín 138) a Essence (odstín Gold Rush). Essence jsem dostala k Vánocům, ale ještě jsem ho na nehtech neměla, neboť mě teď plně zaměstnává ten od Catrice :D Úplně jsem se do té barvy zamilovala... GS asi vytáhnu až na jaře, je to sytá zlatá, takové tekuté slunce :)

    No po sundání těch gelovek... zpočátku jsem měla nehty jako papír, ale mám tu výhodu, že mě rostou hrozně rychle a své vlastní mám celkem kvalitní, takže žádné následky to na mě nezanechalo :) Ale po druhé bych do toho nešla.

    Já beru Biosil, má to být na pleť, vlasy a nehty, ale změnu pociťuju snad jen na těch nehtech :D Já se přiznám, že jsem jinak úplný nehtový barbar, těžím pouze z toho, že s kvalitou nehtů nemám problém. Žádné base ani top coaty, zpevňovače a další "serepetičky" jsem nikdy nepoužívala o:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tipy! O tom od Essence jsem už myslím četla, a pokud je to on, tak vypadal opravdu hezky. A na ton Catrice teda mrknu, skočím do Rossmanna a uvidím, co seženu :)
      Tak to máš dobrý, to je vždycky váhoda, když se s tím člověk nemusí tolik patlat a přitom to má pořád dobrý. To je jako s vlasama, já s nima můžu dělat psí kusy a nikdy nebudou tak pěkné, jako má třeba kamarádka od přírody :)
      Biosil taky beru, ale spíš tak nějak ze zvyku, kdysi mi docela pomohl na pleť, teď už teda žádné výsledky nevidím, ale beru dál :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Viď :D Lady, jak to že dlouho nebyl článek? :( Tvůj blog mám moc ráda :))

      Vymazat
  4. Och bože, už vím, co bude další úlovek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že ty laky nejsou tak drahý :D

      Vymazat
  5. Moc hezká barva, nějakou takovou sháním, Díky!:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, jsem ráda, že jsem tím někomu pomohla :)

      Vymazat
  6. Hmm, ten se mi líbí moc! Která fotka odpovídá nejvíce? Ta první je dokonalá a v kolika vrstvách kryje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíce odpovídá právě první a druhé, zas tak vybledlý jako na těch dalších dvou fotkách většinu dne není :) Tohle jsou dvě vrstvý a řekla bych, že stačí :)

      Vymazat
  7. Krásná barvička, máš nádherný nehty :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je pěkný tohle:-). teď na zimu je to na mě moc studené, ale jinak růžové můžu:-) super, že se teda dobře lakuje:-)

    giveaway u mě:-)

    http://color-beam.blogspot.com/2012/01/giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak potom třeba na jaro si lak můžeš pořídit, opravdu je dobrý :))
      Děkuji za pozvání, už jsem se účastnila, jsem rylá :D

      Vymazat
  9. Souhlasím tuhle růžovku vlastním a je božská ! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé, už se těším až si ho zajdu koupit, je to nádherná barva, dlouho něco takového hledám :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. ta barva vypadá přenááádherně. zbožňuji takovou baby pink :))

    OdpovědětVymazat
  12. Lak mám stejný :) .. Máš dokonalý nehty ! :) Ještě mi chybí kousek a mám je jako ty ! :D Co prosím používáš, že je máš tak dlouhé a krásné ? :)

    OdpovědětVymazat
  13. barva vypadá skvěle, ale nejdu do ní:D nehty máš luxusní

    OdpovědětVymazat
  14. Super tak tento lak urcite vyskusam... milujem kremovky a suhlasim ze GS su velmi dobre laky :)nechty mas ukazkove!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Bože, já miluju tvůj blog! :D Máš nádherné nehty a ten lak je suprový :) ... jednou mě tvé tipy vyždímají.. :D

    OdpovědětVymazat