čtvrtek 26. ledna 2012

Laky na nehty Essence Sure Azure versus Essence Ice Eyes Baby

Dneska tu mám porovnání dvou laků na nehty od Essence a oba dva jsou bledě modré.
Začnu tím prvním, což je odstín č. 74 Sure Azure. Je to celkem hezká světlejší modrá. Ten lak už mám déle, ale moc ho nenosím, protože se špatně lakuje, blbě kryje, dlouho usychá a nakonec ani nic nevydrží. Jediné co se mi na něm líbí je ta barva :)



A proto, když se nyní v obchodech objevila kolekce Crystaliced a já zahledla velmi podobně světle modrý lak, tak jsem ho prostě musela mít. Doufala jsem, že to třeba nějak vychytali a bude ve všech směrech lepší. Řeč je konkrétně o odstínu číslo 04 Ice Eyes Baby. Bohužel opak je pravdou a tento lak je ještě ve všech směrech horší než ten první. Takže kryje naprosto příšerně, je strašně tekutý, takže se rozlévá po stranách na nehtu skoro nedrží. Večer už jsem měla dalo by see říi oprýskané konečky.. no děs běs. Jestli Essence něco neumí, tak to jsou světle modré laky :) Držte se od nich dál!



Dneska jsme doma měli nějaké řemeslníky a já během následujícího 4 hodinového úklidu přišla skoro o všechny nehty. Takže si budu muset chtě nechtě dát od laků pauzu, než mi zase dorostou :(

Snad jste měli lepší den než já, zatím pa, M.


3 komentáře:

  1. ten druhy lak sa mi fakt paci, skoda, ze je tak nekvalitny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je opravdu moc hezká, ale lak sám o sobě fakt stojí za prd :)))

      Vymazat
  2. fiha ale farba je uzasna!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat