úterý 17. ledna 2012

Laky na nehty - nude

Mám na nehtech mnohem radši křiklavější barvy, a to hlavně ty růžové, ale jednou za čas to chce i něco decentnějšího. I když akorát jsem si zas ověřila, že to není nic pro mě :))

Tohle je lak Essence č. 44 Modern Romance. Jak mně se líbil na fotkách na ostatních! Prostě jsem ho musela mít :)) A po nalakování - zklamání. Asi mám na tyhle laky blbou barvu kůže... no posuďte sami :) Jinak krásně se lakuje, stačí dvě vrstvy a překvapivě rychle schne. Měla jsem ho jen necelé tři dny, tak nemůžu zhodnotit výdrž :)



A druhý jsem si kdysi koupila Flormar, odstín č. 235, bohužel nemá žádný název. Ten má trochu shimmer, ale nijak mi to nevadí. Barva jde v odlescích trochu do žluto-zlata, a to už mi teda vadí. Takže další lak, který není nic pro mě :) Jinak co se lakování, výdrže, schnutí atd. týká, tak v pořádku :)




A na denním světle:


Líbí nebo ne? :))

Pa M.

10 komentářů:

  1. Ten Essence vypadá skvěle, o dost líp než Flormar, a to i na tvých nehtech! :D Nepřijde mi, že by ti nějak "neslušel". :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :D Ale nevím, mám dojem, že ty nehty vůbec nevyniknou.. na druhou stranu je to asi účel nude laků :D Škoda, že ten Flormar není víc do zlata, to by byl hezčí :))

    OdpovědětVymazat
  3. I love your nails.!*-* and the colors of the nailpolishs are so amazing.! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Essence ti moc sluší, Flormar se mi už tolik nelíbí, ale možná je to dáno i odlišným osvětlením :) Musím se na ten první mrknout, až budu mít cestu kolem Rossmannu o:)

    Tvůj blog jsem objevila před pár dny a moc se mi líbí! Budeš přidávat časem i outfitové posty? :)

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju! Ten flormar na denním světle tak ošklivej není, přidám ještě jinou fotku :) ale stejně mám radši barevné laky :))

      Outfit post bych ráda občas přidala, ale problém je, že mě nemá kdo fotit :( Tak když to nějak vyřeším, tak určitě přidám :))

      Vymazat
  5. Já si teda myslím že ti tyhle barvy moc slušej :). Víc se mi líbí asi essence:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi hodná :)) Ten Essence je určitě hezčí, souhlasím :)

      Vymazat
  6. já nedám dopustit na svého nude- favorita: Rimmel Lycra PRO odstín bare necessities

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není prvně co o něm jako o favoritovi v nude lacích slyším, asi si pro něj dojdu :D díky za tip :))

      Vymazat