čtvrtek 5. ledna 2012

Laky na nehty - třpytivé

Mám moc ráda třpytivé věci všeho druhu, takže i laky na nehty. Někomu se to může zdát jako od kolotočů (což na jednu stranu chápu), ale stejně si nemůžu pomoct, asi jsem se měla narodit jako straka :)

Třpytivý lak je od e.l.f. Glitter Glam. Překvapivě se lakuje a drží víc než dobře :)



Tento zlatý je od Essence, odstín Make it golden. Překvapivě také dobrý lak, ale ono se možná na těch třpytkatých nedá nic zkazit, naopak drží jako přibyté :D



Líbí se vám to, nebo už je to dle vás příliš? Máte svůj oblíbený třpytkatý lak? :)

mějte se krásně, pa M.

11 komentářů:

  1. poslední dobou taky ulítávám na třpytkách!
    ale pověz mi, ten zlatej si chci už nějakou dobu koupit, ale ještě jsem na něj neslyšela moc pozitivních ohlasů, prý se nedá skoro odlakovat :D
    drží až tak pevně?
    Přeju hodně štěstí s blogem ;)

    www.theblondetime.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. pěknýýý :) mě se líbí ten růžový :)


    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jeanette: Já si na něj stěžovat nemůžu, chce to při odlakovávání trpělivost, ideálně přiložit tamponek s odlakovačem a delší dobu držet, aby se to pod ním "rozpustilo" :) a pak už to jde všechno stáhnout celkem lehce :) Dost lidí mi ho chválilo, tak si ho určo kup !! :))
    3!mka: Děkuji, ten růžový rimmel je taky supr, to je fakt :)

    OdpovědětVymazat
  4. I like the accent nail in first photo. I quite like the OPI glitters (the muppets collection)

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam ten Essence:) a teraz ma napadlo ze uz som ho dlho nepouzila:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Cookie: no vidíš, tak jsem ti ho aspoň připomněla :) Já ho měla nalakovaný na Vánoce :)
    Linda: Thank you! Your blog is very nice! :)

    OdpovědětVymazat
  7. mně se víc líbí ta první růžová fotka:-) to mě až překvapilo, jak se mi to líbí, jinak na "jinak nalakovaný nehet" nejsem:-)
    zlaté třpytky se mi nelíbí, nejsem na žluté odlesky bohužel.

    jinak jak se něco třpytí, to je něco pro mě, takže ANO!! třpytkové laky se mi líbí moc a bohužel se teď nemůžu rozmyslet, který se mi nejvíc líbí:-))

    asi nějaký jemný s holo třpytkama:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já poslední dobou dávám "jinak nalakový nehet" tam, kde se mi samotný lak na všech prstech zdá trochu nudný :)) příště asi přidám fotky právě s tímto motivem :)
    Chápu, znám dost lidí co zlato (žluté odlesky), a to nejen na nehtech, nemusí :))

    OdpovědětVymazat
  9. Kde jsi koupila ten růžový třpytivý lak od elf?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten růžový je Rimmel Pink Punch, který je jen přetřený Glitter Glam od elfu :) Obávám se ale, že už se ani jeden neprodává :(

      Vymazat