pondělí 2. ledna 2012

Laky na nehty

Chtěla bych se s Vámi podělit o moje nejoblíbenější laky na nehty.

Naprosto s přehledem v této mojí malé soutěži vyhrává lak od firmy GOSH. Koupila jsem si ho na dovolené v Rakousku, v přepočtu za 200,-- Kč. Jedná se o speciální edici. Odstín se jmenuje Lavender Love. Je to nádherná levandulová krémovka, která krásně schne a ještě krásněji se lakuje. Má perfektní krytí, stačí jedna vrstva! První fotka bez blesku, druhá s. Ve skutečnosti jde malinko více do fialkova :)


Mezi druhý nejoblíbenější lak se dostal Astor Laque DeLuxe, odstín385 Purple Style. Mám ho teprve od Vánoc, ale je to tak strašně hezká barva, vypadá na nehtech prostě luxusně. Cena v drogerii DM 180,-- Kč. Taky krémovka, lakování celkem ok, je zaschlý co by dup. Jediné mínus vidím v tom, že ani s top coatem nevydržel moc dlouho, cca 4 dny oproti slibovaným 10. Špičky nehtů byly rychle oprýskané, to ale u tmavých laků prostě bývá..
První fotka na umělém světle, druhá na denním.




Na třetím místě se umístil lak od značky Flormar, kterou můžete koupit např. v parfumerii Douglas. Nejsou vůbec drahé, tuším do 80,-- Kč. Nejraději mám odstín 381, bohžel nemá žádný název. Je to růžová neonka a opravdu v porovnání se zvýrazňovačem vypadají stejně :) Krytí o něco horší, schne taky poměrně dlouho, ale naopak vydržel bez úhony celý týden.
První fotek s bleskem, druhá bez, tam je vidět lépe :)



Který z těch tři by to vyhrál u vás? :) A jakou značku máte nejraději? Myslíte si, že se vyplatí investovat např. do Opi, China Glaze? Podle mě co se kvality týká tak ani ne, stejně lakuju každou chvíli, takže o výdrž mi ani tak nejde... jedině snad že mají některé naprosto unikátní odstíny, které člověk v drogérce nesežene.

Tak zatím pa, mějte se! M.

5 komentářů:

  1. Téda ten první má zajímavý obal a ta parva je taky taková neviděná

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt, že když ho mám nalakovanej, tak jsou na něj vždycky ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. I love the pink nails! :)


    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anyrime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. já mám od Flormaru odstín 33, taky je to taková neonová růžová, a musím říct, že stačí jedna vrstva a dobře kryje, rychle schne a vydrží mi klidně i 5 dní bez nadlaku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně nemám laky Flormar ráda, protože nechtějí zasychat a moc dobře nekryjí.

    OdpovědětVymazat