středa 18. ledna 2012

Lesk na rty - Essence XXXL nudes

Tak a máme tu další patlání na pusu :) Nedávno jsem si koupila jeden lesk od Essence. Nevkládala jsem do něj moc nadějí, myslela jsem, že bude lepit a nic nevydrží.. no znáte to, předsudky :) Tak se pojďte podívat, jak to s ním dopadlo :)

Essence lesk na rty XXXL nudes, odstín 03 Nude Kiss

Je to jemná růžová barva, která není intezívní a rtům dodá jen lehce narůžovělý nádeh. Obsahuje stříbrný shimmer, ten ale není nijak výrazný. Co mě velice překvapilo je, že skoro nelepí! Vůně je naprosto úžasná, taky milujete cukrovou vatu? Tak to budete milovat i tenhle lesk :) Výdrž průměrná, když nejíte a nepijete, tak celkem dlouho, ale nečekejte zázraky :) Aplikuje se snadno, lesk má plochou delší houbičku, což mi vůbec nevadí... Já jsem velmi spokojená a doporučuji :)
Obsah: 5 ml
Cena: tuším 59,-- Kč

Tak to je on! :)


Aplikátor a trochu barvy na papíře...


 ...protože na mé tmavé ruce je barva špatně vidět :))


A tady už na mých rtech :) Je opravdu velmi přirozený..


A teď už se jdu zas učit na zítřejší zkoušku :( Mějte se hezky!! M.


12 komentářů:

  1. Jéé, ty jsi krásná :) A ten lesk vypadá moc dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíš děkuju :D Upřímně jsem přemýšlela, jestli sem fotku vůbec dát.. ale co, můj blog, moje fotky, viď :))
    Lesk mě fakt mile překvapil!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ty jsi pěkná slečna! (Ne, nejsem lesba :D)

    Také bych se měla učit, ale místo toho sjíždím blogy a doufám, že od posledního prohlížení některá blogerína přidala něco nového na počtení :D

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát :)))
      To chápu, já teď asi budu přispívat často (do konce zkouškového :D) tak budeš mít snad o zábavu postaráno :))

      Vymazat
  4. bože ty si nádherná!to si prirodzene taká snedá alebo chodíš do solárka?:)
    a ten lesk ti veľmi pristane..ja mám radšej rúže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to řiká ta pravá! :D Ale od tebe mě to moc těší, díky! :))
      Jak bych to řekla.. jsem přirozené snědší, ale do solárka chodím, cca 1x za 14 dní :))

      Vymazat
  5. Ja ho mam tiez ale v inej farbe:) Za tu cenu si myslim, ze je super.)
    Inak uz ti niekto povedal, ze sa strasne podobas na Alenu Seredovu?
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesk je opravdu dobrá koupě :)
      Nene, neříkal :D Myslím, že jsme asi jen podobné typy :) Ale kdyby to byla pravda, tak bych se vůbec nezlobila :D

      Vymazat
    2. Já si teda myslím, že jsi milionkrát krásnější než ona. Jsi fakt nádherná, moc ti to tady sekne :)

      Vymazat
  6. you are so damn beautiful.!! *-*

    OdpovědětVymazat
  7. Musím souhlasit. Mám ten samý a nemůžu si ho vynachválit. Příjemná barva, která ale není moc vidět (což mi docela vyhovuje na normální nošení) a voní podle mě spíš jako vanilka. Každopádně i přítel je z něj nadšen (na mě, samozřejmě;) :D
    Pavlína

    OdpovědětVymazat