pondělí 16. ledna 2012

Seznam (ne)splněných přání :))

my wishlist
1. alternativa místo paletky NAKED od Urban Decay jsem si vybrala tuhle od NYX - Champagne and Caviar, už je objednaná, takže napůl splněno :)
2.Yves Saint Laurent Touche Eclat - korektor v peru
3. konečně si taky pořídím koženou bundičku na jaro
4. padnoucí univerzální černé koktejlky
5. kotníkové boty na klínku, mám vyhlídnuté tyto z H&M
6. Nude nebo světlejší růžová rtěnka, nemusí být nutně MAC, ale nějakou kvalitnější bych ráda :)
7. legíny nebo slimky v barvě tmavě vínové - viděla jsem v Zara, ale už je nemají či co? :(

10 komentářů:

  1. Ta paletka je nádherná, můžu se zeptat kde jsi objednávala?

    OdpovědětVymazat
  2. To víš, že můžeš :) Našla jsem tenhle eshop http://www.kosmetika-usa.cz/37-nyx-cosmetics poštovné mají jen 49,-- Kč a ceny si myslím akorát :) Abych byla upřímná, tak jsem si tam ještě pár věcí přihodila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, po narozeninách asi objednám... a pravděpodobně taky nezůstane jen u jedné paletky :D

      Vymazat
  3. I'd love to get the M.A.C lipstick! Nice wishlist!

    http://vivianaelica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me too! :D M.A.C lipstick are amazing :) Thank you :))

      Vymazat
  4. Ta paletka stínů od NYX je úžasná, já ji používám téměř denně, super věc :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost, že jí doporučuješ, právě na každodenní líčení jsem jí chtěla :) Už se na ní těším!! :))

      Vymazat
  5. Můžu se zeptat, odkud sis objednávala tu paletku NYX?

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. :D Nj, nejsi první, koho to zajímá :) Už jsem to zaplatila, tak jsem zvědavá, jak rychle mi dorazí, pak kdyžtak podám info spolu s recenzí na paletku :))

      Vymazat