sobota 14. ledna 2012

Nejoblíbenější balzámy na rty

Ještě kdysi dávno, než jsem začala používat různé lesky a rtěnky, tak jsem se zamilovala do balzámů nebo jeleních lojů na rty. Už od mala jsem si ráda na tu pusu něco prostě patlala. Tento zvyk mi vydržel do teď, a protože spousta rtěnek a lesků rty vysušuje, tak mám v každé kabelce minimálně jeden (ale spíše více :D) balzám na rty.
Mojí stálicí, a to hlavně v zimním období, je snad ta nejobyčejnější pomáda na rty Astrid. Je maličká, obsah jsou pouze 3gramy. Vyrábí se buď bílá, kterou mám raději, nebo ještě růžová. Pomáda by měla obsahovat vitamín E. Navíc je to český výrobek, což mě těší. Když se to s pomádou přežene, zanechává bílé stopy, ale když člověk jen rty lehce přejede, tak je v podstatě neviditelná, ale hydratuje hezky. Stojí jak kde, od 10-20,-- Kč :) Momentálně jich mám asi 5, ale skoro všechny hodně opotřebované :))




Kdo zná e.l.f., tak zná jistě i tento balzám ze základní řady. Stojí  v českém shopu 39,-- Kč a jak jsem se právě dočetla, tak ho jsou pouze gramy 2! Což už tak supr není.... ale obsahuje mimo vitamínu E i vit.  A a bambucké máslo. Na druhou stranu je fakt, že stačí rty jednou přejet a máte je krásně mastné. Jeden balzám mi najednou začal hrudkovatět :( Nevím čím to je, ostatní jsou v pořádku. (mám 3, dva růžové a jeden fialkový). Na rtech jsou všechny příchutě/odstíny stejně průhledné, takže je to více méně dost jedno :)


A na závěr tu mám svého favorita, a to teprve od Vánoc. Dostala jsem úžasný balzám od L´occitane. Tuším, že stojí kolem 150 korun, ale je dost možné, že i víc, opravdu to nevím jistě. Obsah je 15 ml, a podle popisu se jedná o Výživný balzám na rty s bambuckým máslem. To má tedy stejné jako balzámky od e.l.f., ale kvalitou je tento někde úplně jinde. Na rtech působí v podstatě jako bezbarvý lesk - s tím rozdílem, že nelepí, opravdu krásně hydratuje a rty jsou jen lesklé a přirozeně "šťavnaté".  Všem ho moc doporučuju, předešlé jsou ve srovnání s ním naprosto obyč a nedostačující.



A pro srovnání jsem si je mázla na ruku, je vidět, jak skvělý ten balzám L´occitane je :)


(seřazené jsou stejně jako v tomto článku, tedy zleva Astrid, e.l.f. a oblíbenec L´occitane)

Mám pocit, že kdykoliv vyzkouším kvalitnější (zpravidla dražší) věci, tak je to na nich opravdu poznat. A to myslím v tom pozítivním smyslu slova.. Musím se nad tím pořádně zamyslet a začít konečně upřednostňovat kvalitu nad kvantitou!!

Jaký je váš oblíbenec co se balzámů týká? Taky musíte mít neustále něčím natřenou pusu jak já? :))

Hezký víkend všem! M.

6 komentářů:

  1. Pomádu od Astridu používám denně xkrát, pořád musím mít rty trošku mastné a tahle pomáda je pro mě ideál, jako jediná mi po delší používání nedělá žádné vyrážky a skvěle hydratuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že se mnou někdo souhlasí :) Já ho používám X let a pořád dobrý :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na balzámech přímo závislá, z domu bez nich ani nevycházím. Obzvlášť teď v zimě. Můj oblíbenec je klasický "Jelení lůj", vyrábí ho Regina a jelení lůj s placentou, také od Reginy. Tyhle dva používám už opravdu dlouho a neplánuju si je přestat kupovat.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Adele: Není to takovej ten velkej, jak se vysouvá prstem ze spoda? :)) ten mám doma vlastně taky, ale netahám ho s sebou, to radši tyhle malý :D i když je taky supr :))

    OdpovědětVymazat
  5. im following you now :)follow back?

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you, I follow you now too! :))

    OdpovědětVymazat