sobota 28. ledna 2012

Pár maličkostí pro radost

Určitě to všichní znáte. Máte špatnou náladu, a tak si jdete něco pro radost koupit na sebe. Máte chvíli volného času a zrovna jste poblíž obchodů, a tak si jdete něco po radost koupit na sebe. Nebo máte za sebou zkoušku (ať už úspěšně nebo neúspěšně), a tak si jdete něco pro radost koupit na sebe. Mohla bych tady být do večera, kdybych chtěla vyjmenovat všechny důvody, proč si něco malého na sebe nekoupit, že? :))

Tady je pár maličkostí, kterými jsem si udělala radost já.


Dvě tílka, růžové je z Vero Mody, keré jsem si chtěla koupit už dřív, ale nechtělo se mi za něj dávat 500. Nyní jsem ho pořídila ve slevě za dvě stovky :) A druhé s nenápadným tygřím vzorem je ze Stradivaria, rovněž za 200,-- :)



A ještě jedno delší triko z Reserved, které je krajkové. Moc jsem si krajku poslední dobou oblíbila, má akorát kulatý výstřih a rukávy už jen z krajky. A poslední propínací svetr, trendy třpytivý :D Ač hnědou v podstatě nenosím, tak tenhle se mi líbil :) opět Stradivarius za 250,-- :))


Ať žijou slevy :) I když jak na to koukám, tak se mi to k sobě nehodí... iný styl, jiné barvy, jiné materiály.. no ještě asi budu muset nakupovat dál :))

Hezký víkend všem, pa M.

10 komentářů:

  1. woow..:D nice thins..*-* I would them too.! :))

    OdpovědětVymazat
  2. do toho hnedého svetríka som sa zamilovala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, jsem ráda, že jsem konečně nějaký sehnala :))

      Vymazat
  3. Mám hodně podobné krajkové tričko z New Yorkeru, též uloveno ve slevách :) A moc se mi líbí to růžové tílko, hlasuju pro outfit post s touhle růžovkou, ať vím, zda nemám taky běžet do Vero Mody :D

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych nějaký ten outfit post ráda, ale nejsem žádná fashion bloggerka, nosím prstě jen to, co se mi líbí a žádné vychytávky a něco strašně in na mě nenajdeš :)) Pokusím se zítra vyfotit a přidat :))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak šup šup do Stradivaria, jestli máš obchod někde poblíž, oboje odtamtud, tak se to vyplatí :))

      Vymazat
  5. Pěkné úlovky. To já taky byla včera nakupovat a to co se mi líbilo, nebylo na slevě a bylo to drahé, takže nic moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D Mívám to tak, když staré kolekce už mám okoukané a najednou je v obchodech nová, tak se mi vždycky zaručeně líbí ta a ve slevě nic :D

      Vymazat