pondělí 16. ledna 2012

Pomocníci na suchou pleť

Tenhle článek je pro všechny, kteří mají hodně suchou a zároveň citlivou pleť. Jako malá jsem měla atopický ekzém a než abych se ho zbavovala, tak se mi tenkrát rozlezl všude možně, a to i na oční víčka. Měla jsem tisíce krémů a mastiček, ale nic nepomáhalo. Ekzém zmizel až s pubertou, ale citlivá a na některých místech velmi suchá pleť, mě trápi dodnes. Nemůžu mít jen tak nějaký make up nebo pudr, spousta věcí mi dělá na obličeji ošklivé šupinky. A protože nejsem ryba (ani znamením zvěrokruhu :))) tak se jich pokouším zbavit.

Už kdysi mi paní doktorka na kožním doporučila Emulzi Excipial U Hydrolotio. Musím se přiznat, že si s ní poslední dobou i odličuju oči. Ty mě poté vůbec nepálí a zároveň emulze hezky všechen make up odstraní. Excipial U Hydrolotio je určen na mírně až středně suchou pokožku a má se aplikovat 2x-3x denně. Já ho používám jen jednou a je to teď v zimě asi málo :) Obsahuje ureu, což je močovina, chemicky vyrobená samozřejmě, která je právě v této emulzi léčivou látkou. Konzistence odpovídá názvu emulze, je krásně jemňoučká a rychle se vstřebává. Velká spokojenost, mám už xté balení, používám v podstatě pořád.

Obsah: 200 ml
Cena: kolem 150,-- Kč v každé lékárně






A druhý krém je můj velký favorit. Díky  tomuto výrobku jsem si celou značku La Roche-Posay zamilovala. Mluvím o hydratačním krému Hydraphase Intense Legere. Je to úžasný lehký krém, který pleti opravdu dodá potřebnou vláhu. Zároveň ji nijak neumastí, ani se po něm nelesknete. Já osobně ho používám každé ráno pod make up a nemůžu si ho vynachválit, nikdy se mi nestalo, že by třeba začal žmolkovatět a podobně. Účinné látky má obsahovat tyto: Částice Kyseliny Hyaluronové, termální voda z La Roche-Posay. Krém je určený na dehydratovanou a velmi dehydratovanou pleť. LRP vyrábí ještě jeden velmi podobný krém, který se jmenuje Hydraphase Intense Riche, který by měl - alespoň co jsem slyšela, být hutnější a výživnější. Mně ale pod make up vyhovuje právě tento. Konzistence je hodně podobná právě s Excipialem, tekutější krém, který se rychle vstřebá. Navíc balení je s pumpičkou, takže naprosto ideální!

Obsah: 50 ml
Cena: na internetu kolem 450,-- Kč, v lékárnách klidně 550,-- Kč




Jaké jsou vaše oblíbené krémy  na boj proti suché pleti? Nebo máte pleť spíše mastnější? :)

Mějte se krásně, pa M.

8 komentářů:

  1. Excipiálka je u nás doma naprostou stálicí, je to zázrak v lahivičce. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, kupujeme ji úplně automaticky, když dojde, tak hned novou lahvičku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já od mala použivám Excipial U Lipolotio, odjakživa mám doma zásobu od kožní :D Jsem na něm závislá tak trošku:) S receptem je za asi za 30 Kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 30? Ty jo, tak to si asi vzdycky skocim k doktorce, aby mi ho napsala :D

      Vymazat
  4. Taky mám Excipial U Lipolotio, ale snad ještě lepší je Eucerin, hrozně mi pomohl, akorát je taky dražší, jako ten La Roche-Posay :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, až vyplácám můj LRP tak možná ten Eucerin zkusím :))

      Vymazat
  5. lékárnové krémy no, jsou stejně nejlepší :)) já uvidím co ta sephora, jsem s ní teď namazaná a pleť se zdá vyživená, uvidím ráno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Excipial je myslím za tu cenu super, tím by si nic nezkazila :)) Ale snad ti pomůže ten ze Sephory, když už sis ho koupila :)

      Vymazat