neděle 15. ledna 2012

Prosba o pomoc

Nedá mi to, abych se vás všech nezeptala.. určitě máte dobrý přehled a já v drogeriích většinou nemám moc trpělivost a beru prvních pár věcí co mi padnou do oka a odstíny detailně nezkoumám :) Jde o to, že jsem si pořídila od e.l.f. STUDIO Paletku stínů pro nekonečné možnosti líčení. Pořídila jsem si ji v odstínu Everyday Classics - cena 109,-- Kč, kdyby to někoho zajímalo. A opravdu jsem se tam zamilovala do jednoho stínu. Je z horní řady třetí zleva, viz fotky.  Je to krásná tělová jemně třpytivá barva, hezky splyne s pletí a zároveň ji rozzáří. A já se ptám, nevíte někdo jaký drogérkový stín by tomuto přesně odpovídal??? Strašně ráda bych si ho koupila zvlášť ve větším balení, protože z paletky jsem ho už celý vypotřebovala, tak vám ho bohužel nemohu ukázat vyfocený na oku...

Předem děkuji za jakékoliv tipy na tělový, lehce třpytivý stín! :))


Díky a pa! M.

4 komentáře:

  1. Oh love your blog, this post is great & ur pretty! I think Im gonna read your older posts now.

    Come check out mine:
    http://vt-chance.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Oh thank you!!! Following you now! Maybe you can try writing a little in english sometimes! Would be so lovely :)

    http://vivianaelica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you, I follow you now too! :)) OK, I can try it, although my english isn´t quite perfect :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jedinné co mě napadá je porozhlídnout na stránkách elfu jestli stejný odstín nebude v jiném třeba menším balení ;) pokud jsi to už neudělala..

    OdpovědětVymazat