čtvrtek 19. ledna 2012

Relax po náročném dnu

Ahoj, všem! :)
Musím se přiznat, že dnes jsem nejvíc unavená za posledních x měsíců. Kvůli rozvrhu ve škole jsem si odvykla vstávat a naopak si zvykla vyspávat do půl desáté dopoledne úplně běžně. A to jsem kdysi bývala ranní ptáče!
Když jsem si včera šla lehnout, tak jsem nastavovala budík na 5:00! Ten spolehlivě zazvonil a já se v pět ráno začala připravovat na zoušku, která mi začínala v 7 hodin na druhém konci Prahy.
Abych to shrnula, po úspěšném zkouškovém testu jsem potom čekala 4 hodiny (čekání jsem strávila sezením na okenním parapetu, protože jinde nebylo volno! ) na neúspěšné ústní zkoušení...
Musím říct, že domů jsem dorazila v 15:00 úplně mrtvá, jak kdyby byl večer, a tak si šla lehnout.. teď už se ale zas musím učit a tak pro vás mám jeden tip.


 Zelený čaj, ten totiž povzbuzuje jak fyzicky, tak i psychicky, neboť zvyšuje dobrou náladu a dodá energii :) Na mě určitě působí víc jak kafe, a ještě mi moc chutná :)



Udělejte si taky dobrý zelečený čaj, když potřebujete trochu nastartovat během dne! Uvidíte, že vám bude líp :))



Doufám, že jste měli úspěšnější a ne tak ospalý den jak já :) Zatím pa a už se těším na víkend! :)

2 komentáře:

  1. Zelený čaj miluju, piju každý den, je to taková moje ,,droga" :D :D


    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, to je nádherná sada na čaj! Já miluju mátový. :)

    OdpovědětVymazat