neděle 22. ledna 2012

Šampon a kondicionér REDKEN

I když stále testuju šampon Dercos a ampulky Aminexil od Vichy proti padání vlasů, přidám mezi tím recenzi na můj nejoblíbenější šampon, který jsem dlouhou dobu používala. Určitě mi vlasy nezačaly padat kvůli němu, tak se ho nebojte :))

Šampon a kondicionér REDKEN z řady Body Full pro jemné vlasy
Oficiální popis zní takto:
 Šampon pro dodání objemu jemným a normálním vlasům. Jemně myje a poskytuje lesk. Obsahuje Anti-Gravity Complex a speciální polymery pro dokonalý tvar účesu a objem od kořínků. Proteiny posilují vnitřní strukturu vlasu.
  • Čistí a vytváří objem a sílu normálních až jemných vlasů
  • Dodává vlasům pohyb, vzdušnost a lesk
  • Pomáhá uchovat tvar účesu

Hlavní složky kondicionéru jsou pak uváděny tyto:
  • Protein - dodává vnitřní sílu na podporu a zpevnění struktury
  • Stylingové polymery - dodávají strukturu a fixaci pro dlouhotrvající objem a uchování tvaru účesu
  • Uhlohydráty - obalí každý vlas, poskytují mimořádnou výživu a napomáhají zvýšit hustotu a objem

Ale ať si klidně píší co chtějí, kdybych tento šampon s kondicionérem neměla vyzoušený osobně, tak stejně neuvěřím. Moje vlasy jsou přesně takové, na který je šampon určen - tedy jemné a věčně splihlé.
Při aplikaci šampon krásně pění, je to silný koncentrát, takže ho stačí na vlasy dát opravdu maličko. To je zaručeně plus, protože vzhledem k ceně, když se to rozpočítá, to taková pálka není. Já tuto sadu (šampon s kondicionerem) kupovala v kadeřnictví Klier za 1100,-- Kč, ale v eshopech se dá sehnat určitě levněji.
Po nanesení kondicionéru jsou vlasy na dotek hezky jemné  a jdou krásně rozčesat. Po vyfénování, když už nepřidám žádné další stylingové přípravky, tak jsou vlasy rozhodně nadýchanější, než když jsem používala jiný šampon z drogerky na objem. Rozdíl tam tedy viditelný je. Vlasy mám celkem leklé i normálně, takže v tomto ohledu jsem žádné změny nezaregistrovala :)


Můžu vám ho s klidným svědomím doporučit, mám se značkou REDKEN jen ty nejlepší zkušenosti, dříve jsem používala šampon a kondicionér z řady Color Extend Shampoo - na barvené vlasy a opět obstál na výbornou.




Nebojte se investovat, vaše vlasy to určitě ocení!

Přeji vám mnoho sil do nového týdne, nesnáším neděle večer..   pa M.

Žádné komentáře:

Okomentovat