úterý 3. ledna 2012

Splněné přání - rtěnka YSL

Musím se vám pochlubit. Ač si normálně drahou kosmetiku nekupuju (pouze ji dostávám :D) tak jsem si tentokrát musela ještě k Vánocům splnit jedno přání. Kdykoliv jsem v parfumérkách zahlédla stojan Yves Saint Laurent, tak jsem se doslova rozplývala nad jejich rtěnkami. A to ani ne tak nad obsahem, ale nad obalem. Kdyby po mně někdo chtěl vybrat luxusní rtěnku, která by tak vypadala na pohled, naprosto bez váhání bych řekla YSL.
Jenže to bych nebyla já, kdybych po něčem co opravdu chci nezačala pátrat. A kde jinde než na internetu. Už několikrát jsem četla o nějaké "jahodě". Jahoda je eshop, kde jak jsem brzy zjistila, mají spoustu kosmetiky od značek, které vás jen napadnou. Zcela náhodou jsem tam našla akci právě na mojí vysněnou rtěnku YSL v tom lákavém zlatém balení. Možná to nebyla náhoda, ale osud!

Nedá mi to a musím dodat pár slov o tomto eshopu. Jsem maximálně spokojená! Objednávka i platba proběhla v pořádku, ale to není nic zvláštního, pokud nejste úplně negramotní, zvládne to opravdu každý. Po dokončení celého procesu mi přišel email se shrnutím kde navíc zmiňovali, že až zboží odešlou, tak mi do 24 hodin přijde další email. Mail sice nepřišel, ale pošťačka ano! A přinesla krásně zabalený balíček, který byl ovázaný fialovou stužkou. Uvnitř perfektně vystlaného balíčku se objevila ona rtěnka. Ale ne jen tak položená, byla také zabalená, a to do balicího papíru! No zažil jste to někdy někdo u českého ehopu, že by se s tím tak krásně patlali? Navíc poštovné i balné bylo zdarma :D Opravdu nemám slov, vše hodnotím na výbornou.





A teď už konečně zpátky ke rtěnce. Objednala jsem si odstín č. 05 Divine Mahogany. Jedná se konkrétně  o krémovou rtěnku Rouge Volupte, cituji ,,Hedvábně smyslná a zářivá rtěnka s ochranným filtrem SPF 15".
Mě stejně nejvíc zaujme ten obal. Je bytelný, nemůže se vám na něm nic zlomit, nakřápnout nebo cokoliv jiného.. navíc na víčku zhora je malé zrcátko, mají to opravdu vychytané.







Co se obsahu týká, tak nemůžu nic vytknout ani tady. Kdyby byla na "jahodě" v akci jiná barva, asi bych sáhla po světlejším odstínu, ale i tento se dá krásně vrstvit a dosáhnout tak i relativně světlého zabarvení na rtech. Je opravdu nádherně krémová, rozhodně nevysušuje jak obyč rtěnky z drogérie, na které jsem zvyklá. A ta výdrž! Odstín bych popsala jako hnědo-červeno-oranžový, nejvíc se mi na rtech líbil po nějaké době, když byl už lehce smytý, ale to je můj velice subjektivní názor :) Jsem celkem snědá, takže na bledulkách by byla určitě mnohem výraznější.







Celkově hodnotím tento nákup jako opravdu splnění svého malého snu. Pokud jsem v minulém článku tvrdila, že do laku na nehty bych zbytečně neinvestovala, tak teď vím, že jsem si měla tuhle rtěnku koupit i za plnou cenu v parfumérce. Je skvělá ve všech směrech a za málo peněz tolik muziky nikdy neseženete.


Jaká je vaše nejoblíbenější rtěnka? Nebo je vůbec nepoužíváte?


Pa, M.!

6 komentářů:

  1. Strašně ti závidim! :D Jahodu sleduji pořád a akce na můj odstín se asi konat nebude, protože je to nude. Stejně si ji ale časem koupím i za tu plnou cenu :) Ten obal miluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Že by se našel stejný blázen do jejich obalu jak já? :D To je škoda, že zrovna ty nude odstíny nikdy v akci nejsou viď :) Já když jí teď mám, tak stejně uvažuju o koupi i jinýho odstíny i za plnou cenu, celá rtěnka je prostě úžasná :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, našel :D Celkově se mi líbí hodně věcí (obalů) od YSL :D Plánuju si rtěnku objednat už tento měsíc, tak se strašně těším :) Jaký jiný odstín bys chtěla? :) Ještě mám otázku, jak se na té jahodě platí? Kartou nebo to jde i převodem? :) Díky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To máš pravdu, ty věci vypadají prostě skvěle :D Chtěla bych nějaký nude, koukala jsem na něj v Douglasu, ale bohužel přesný název si nepamatuju a jak koukám na jahodu, tak ho tam asi ani nemají :( Tak to pak určitě napiš, jak si spokojená!! :) Určitě nebudeš vůbec zklamaná :)) Abych pravdu řekla, tak o možnosti platit převodem jsem ani neuvažovala, takže si to vůbec nevybavuju, jestli tam je. Já platila kartou a vše ok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tato rtěnka taky byla dlouho mým snem a už ji mám, kupuji ji stále dokola, hned jak dojde musím koupit znova. :) Používám ji v odstínu nude (konkrétní název nemůžu na rtěnce vyčíst). A ještě mám od YSL rtěnku pure shine (v takové meruňkové barvě - opět konkrétní název nelze vyčíst).

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám YSL a miluju ji, už se těším až si koupím další, bohužel u nás je výběr bídnej a bez zkoušení to nerisknu:)

    OdpovědětVymazat