neděle 1. ledna 2012

Stojan na štětce na make up

Jelikož se mi poslední dobou nastřádalo pár štětců na make up a nevěděla jsem co s nimi, hledala jsem tipy, jak je přehledně uložit. Do kosmetické taštičky se mi všechny nevejdou, nechat je jen tak na poličce se mi taky nechce, protože to vypadá jako nepořádek a vždy se odkutálejí na zem, když  do nich drknu... nechala jsem se tedy inspirovat stojany na štětce jako jsou v Sephoře.
Budete potřebovat:             1) Skleněnou vázu dle velikosti a množství štětců (já odhadla od oka). Můžete mít klidně i kulatou, opravdu záleží na vás, já v tomhle moc kreativní nejsem a mám ráda čisté linie.

            
                                        2) Libovolné kuličky. Původně jsem chtěla skleněné drobné kuličky, ale ty jsem nesehnala. Měla jsem ještě na výběr mezi barevnými kamíny, ale bála jsem se, že ty by mohly konce štětců poškrábat. Rozhodla jsem se tedy pro tyto gelové kuličky, které jsou původně určeny pro kytky jako výživa, místo vody. Kuličky jsou tedy trochu mokré, vlhké.. těžko to popsat, ale to ničemu nevadí. Je na výběr mnoho barev, já volila opět neoriginálně průhledné, ale třeba tmavě fialové by taky byly pěkné, jenže ty neměly :)


A to je vše! Oboje jsem koupila v Nanu Nana, tam mají těhle blbinek velký výběr za skvělé ceny.
Váza stála 80,- Kč a kuličky 60,- Kč.

Jak na to:                                      Postup určitě všichni dobře tušíte, prostě tam ty kuličky vysypte. Ale pozor! Hopsají! :D Nevešly se tam ani všechny, nesmí to být naplněno po okraj, potom z toho vypadávají, když do nich zapichujete štětce.

No a voilà!


Doufám, že to pro někoho bylo přínosné, mně se to tedy moc líbí a i na poličce to vypadá rozhodně lépe, ba dokonce zajímavě!

Paaa, M.

6 komentářů:

  1. Dobrý nápad, ty kuličky mám doma,tak to vyzkouším. Díky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. to je velmi pekné:) kedze ja mam malo stetcov len nejakych 6 tak sa mi to zmestí do takého maleho pohara:( tam by sa mi gulick nezmestili ale je to krasne!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Díky holky!
    Cookie: Já mám momentálně štětců asi osm, ale já je neměla před tím kam dát. :) Chtělo by to sehnat ještě ty skleněné kuličky, místo těhle gelových. Každopádně děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Eve! :) Zjistila jsem, že tyhle gelové kuličky vysychají, takže je budu muset dosypávat :D Skleněné by tedy byly lepší :))

    OdpovědětVymazat