pátek 20. ledna 2012

Výrazná rtěnka


Výrazné rtěnky moc nenosím a přitom se mi tak strašně líbí :) Tady je jeden pokus s Miss Sporty č. 250 odstín trefně nazvaný Cabaret :) Ač byla rtěnka velmi levná - nechtělo se mi investovat do něčeho, co nevyužiji - tak je hezky krémová a má skvělou výdrž, což se u většiny přirozenějších odstínů říct nedá, ale tahle drží jak přibitá :)




Koukám, že se mi na rty přilepilo pár vlásků :D Tak si toho prosím nevšímejte, jinou fotku nemám :)))


Použito kromě rtěnky:
make-up: E.l.f. Essentials Lehký hydratační make-up SPF 15, mám o odstín světlejší, než bych potřebovala..
linka na oči: tekutá od Miss Sporty - ty mám už asi rok a furt malují :)
řasenka: L´oreal Volume Million Lashes
Bronzer: E.l.f. Studio Bronzer v odstínu Warm

A co vy, nosíte výrazné rtěnky?? :)

9 komentářů:

  1. Od Miss Sporty mám odstín nude a ta je teda příšerná... Jednu výraznou mám od Rimmelu, ale moc ji nenosím, jsem srab. :)) Ale asi ji zas vytáhnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dojem, že celkově tmavší rtěnky mívají lepší texturu a výdrž.. i když nemám tušení, čím to může být :D

      Vymazat
  2. Ja sem tam najma cervene ale tebe moc sekne!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě většinou jen nude, tak je to pro mě taky nezvyk :)) A děkuji!

      Vymazat
  3. Tak tento odstín jsem asi v regálu MissSporty přehlédla, a to je div, protože jsem vedena touhou konečně si koupit nějakou opravdu šlapkovsky rudou rtěnku, vybírala opravdu pečlivě. Nejdřív to vypadalo, že to vyhraje elegant red od alverde, ale když jsem ji konečně objevila (ve dvou předešlých DM drog. měli vždy už jen testery tohoto odstínu), tak jsem si to rozmyslela a pátrala dál. Naštěstí. Ten nákup století jsem totiž nakonec udělala v drogérce Schlecker, kde jsem objevila perfektní a dokonalý odstín ke všemu ještě neslíbatelné rtěnky (od jejich privátní značky Basic...cenově i kvalitou asi jako essence v rosmmannu a s-he v DM). Není třpytivá ani mastná (takže se mi nebudou na rty lepit vlasy, hurá!) a opravdu vydrží (takže nezanechává na okrajích sklenice krvavé otisky, dvakrát hurá!) a navíc stála jen nějakých 78kč, takže jsem fakt štastná jak blecha a nejradši bych se na svá ústa dívala do zrcadla celé hodiny :-) odstín je fakt božííííí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výraz šlapkovsky rudá rtěnka mě upřímně pobavil :D Ježiš a strašně moc ti děkuju, že si Basic zmínila, já si od nich kdysi dávno koupila konturku na rty - má úžasnou nude barvu a teď už mi nejde ořezat a já úplně zapomněla, kde se dá tahle značka sehnat :)) To je radosti, když člověk objeví to, po čem dlouho pátral, co? :D

      Vymazat