úterý 7. února 2012

Barva jara

Upřímně doufám, že se všechny předpovědi vyplní a barvou jara se stane krásná MINT. Aniž bych to tušila, že to má být trendy barva, koupila jsem si od elfu lak na nehty právě v tomto odstínu. Další věc, kterou jsem si vyhlídla je budnička z Tally Weijl, je kratší, se zlatými zipy a ve skutečnosti vypadá ještě líp jak na obrázku. A jako třetí věc, co mi padla do oka je kabelka z Asosu, no není rozkošná?





Co říkáte na tu barvu vy? Líbí se vám? Pořídíte nebo máte v této barvě něco? :) Já pořád váhám, zda jít do té bundičky nebo do kabelky... nebo obojí a nebo si vystačit jen s lakem? :D Prekérka :)))

11 komentářů:

  1. Taky tenhle lak mám :). Tu barvu miluju

    OdpovědětVymazat
  2. Barva krásná, ale bohužel se trochu obávám, že mě slušet nebude. Z pastelových barev mě nejvíce láká oranžová, v obchodech jsem ale ještě na nic v této barvě nenarazila, doufám, že se ještě dočkám :)

    Lak se mi líbí, ale z těch dvou dalších věcí bych si nevybrala :)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná farba, zbožňujem ju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tuhle barvu miluju! Ten lak od ELF mám taky a zrovna včera jsem si lakovala nehty abych se už "jarně naladila" :D podobným, ale od ESSIE :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. buhužel mě moc nezaujal,mám radši teplejší barvy..

    OdpovědětVymazat
  6. me se mint líbí moc, hlavně na kůži....M*

    OdpovědětVymazat
  7. Spíš bych brala tu kabelku, bundička se mi moc nelíbí:-(. Ale kabelka je luxusní:-)... Nechápu jak na tom Asosu někdo může umět nakupovat, mě to přijde strašně nepřehledné a takovýhle pěkný kousek jsem tam nikdy neobjevila:-D.

    http://www.anns-fashion-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle barva se mi teď moc líbí. Obzvlášť toužím po mint laku na nehty. Vyhlídla jsem si ho u Essie. Bundička je taky moc pěkná, o kabelce nemluvě.;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle barva je naprosto nádherná, taky si chci nějaký lak v téhle barvě pořídit:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Já osobně si vystačím s mint barvou jenom na nehtech, popř. v líčení. :)
    Ale ta kabelka je krásná. :)

    OdpovědětVymazat