pátek 3. února 2012

Bižuterie Tally Weijl

Předevčírem jsme se s kamarádkou stavily ještě v Palladiu - aby ne, když jsme měly sraz na Náměstí Republiky :)) A v Tally Weijl nás zaujala akce kup 2 dostaneš 3. Teda ono to bylo jinak, nejdřív jsme o té akci vůbec nevěděly, ale každá jsme chtěly ten prsten na dva prsty :D A když jsme byly u pokladny, tak nám prodavačka poradila, že když si něco vybereme, tak tu třetí věc budeme mít zadarmo. No a tak jsem šla ještě rychle něco vybrat :D

Pořídila jsem teda ten prsten, který jsem dlooouho chtěla, ale nikde jsem nenašla takový, aby byl přesně podle mých představ. A pak ještě náramky, protože náramků není nikdy dost. Každý stál 79,-- Kč, takže dohromady 158,-- za tyhle dva "skvosty" :)))







 Teď když mám obě věci před sebou, tak se mi možná ty náramky líbí víc :D Co myslíte vy???


Já na velkých špercích prostě ujíždím, ale nepřijde mi, že bych vypadala jak od kolotoče.. prstě když si vezmu prsten, tak už si nebudu brát ještě náramky atd. Ale každý má jiný vkus, že :))

8 komentářů:

  1. Mně se moc líbí prsten, miluju dvojprsteny:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. všetko je nádherné, ale ten prsteň!chcem ho!:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Všem děkuju!! Ten prsten je prostě nej no, jsem ráda, že jsem ho přetáhla přes prsty, větší neměli :D

    OdpovědětVymazat
  4. thank you for your comment..:D this things ahre amazing..i must buy it too..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten prsten je boží, miluju všechno co se třpytí!:-D A dvojprsteny mě nějak začínají lákat, ještě jsem žádný nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, chtěla jsem se zeptat :) scháním naušnice z Tally weijl kruhy.. podobné na bambusový způsob :) nevíte kde je mám zpětně na netu sehnat?

    OdpovědětVymazat