sobota 4. února 2012

Čistící gely na obličej

 Chtěla bych udělat takové malé porovnání tří čističů na obličej, které se mi zrovna doma sešly. Mám pleť hodně suchou, a proto potřebuju, aby tyto přípravky nevysušovaly ještě víc. Zároveň se mi ale sem tam dělají pupínky, a to především ze stresu, což je celkem často.. No jdeme na to :)

1. Effeclar gel od La Roche-Posay

Je to čistící pěnící gel pro mastnou a citlivou pleť. Mastnou pleť mám teda jen trochu v T-zoně, jako většina, ale citlivou určitě. Líbí se mi, že gel je bez mýdla a bez parabenů. Klasicky jen napěníte s vodou, jemnou masáží aplikujete a důkladně opláchnete. Moje pleť je potom opravdu hezky čistá a když dočišťuju vatovým tamponkem, tak už na něm nic není. Vůně je stejná jako snad u všech věci od LRP, které jsem kdy měla :) Mám k tomuto gelu ještě krém Effeclar, ten aplikuji pouze lokálně na nedokonalosti a tahle dvojka společně funguje dost dobře. Ale pořád to není takový zázrak, něco tomu zkrátka chybí... možná to, že to určitě není jako prevence - když pleť sice dobře vyčistíte, tak se vám druhý den pupínky klidně udělají. Ale jinak spokojenost, hlavně že mi pleť nedráždí. Pory bohužel moc nestahuje.


2. Dermacol Acne Clear Antibacterial Face Wash Gel

Antibakteriální mycí gel s olejem z australského čajovníku. Má odstraňovat nečistoty, viditelně stahovat póry a osvěžovat pleť. Začnu od konce, pleť osvěží opravdu neuvěřitelně, ale to bude tím Tea Tree, kžadopádně to funguje výborně :) Horší už je to s odstraňováním nečistot, v tom rozhodně zaostává za Effeclarem. Póry stáhne ale stejně jako on, tedy naprosto nedostatečně. Líbí se mi ale ta svěžest, kterou člověk potom opravdu cítí. Tento gel bych doporučila spíš pro mastnější pleť, mně docela vysušuje a dráždí, ale já jí mám opravdu hodně přecitlivělou, věřím, že někomu může skvěle vyhovovat. Vůně mi připadá ale hodně agresivní.


3. Neutrogena  Visibly Clear Peeling pro každodenní použití

Tenhle přípravek je maličko odlišný, díky unikátní technologii Microclear má uvolňovat póry a pomáhat odstraňovat pupínky. Navíc i když se jedná o peeling, je určen na každodenní použití. Já ho teda používám tak jednou dvakrát týdně a myslím, že to stačí. Beru to jako přípravek dva v jednom, kdy mi trochu obrousí šupinky  z mé suché pleti a zároveň ji hezky vyčistí - opravdu hezky uvolní póry. Obsahuje výtažky z okurky a zeleného čaje, které pomáhají zklidnit pleť. Na to, že je to peeling, tak po něm nikdy nemám pokožku přecitlivělou a červenou, což je velké plus a mile mě to překvapilo. Vůně je  moc příjemná, hezky svěží. Celkově mám s výrobky od Neutrogeny jen ty nejlepší zkušenosti, a s klidným svědomím můžu i tento přípravek doporučit.


Jak už jsem řekla, pleť se mi horší vždycky ve vlnách, takže těžko říct, jestli na to může mít vůbec nějaký přípravek vliv, spíš mi pomáhají se nedokonalostí zbavit, až když jsou na světě :) Ale všechny tři čistítka jsou svým způsobem účinná a na pleť mají dobrý vliv. Rozhodně patří k těm lepším, co jsem kdy stihla vyzkoušet.



Máte zkušenosti s některým z těchto tří? Jaký je váš neojblíbenější mycí gel?

Hezký víkend všem! Pa M!

7 komentářů:

  1. Já mám nejradši mycí krém Alverde na nečistou pleť, momentálně dopopotřebovávám čistící pěnu Aknestop od Ryoru, je fajn, ale Alverde lepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta Aknestop od Ryoru moc nevyhovovala, měla jsem po ní strašně zarudlou pleť :(

      Vymazat
  2. Já mám nejraději od Avene Cleanance :), mám smíšenou a trochu problematickou pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám zkušenosti s Dermacol Acne Clear Antibacterial Face Wash Gel a můžu jen doporučit !:))
    Jsem s ním spokojená,stěžovat si rozhodně nemůžu a "Markvi" lesk na té mé fotce je pouhý obyčejný z H&M s potiskem od Hello Kitty ,příchuť malina :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahoj, díky za odpověď! To si mě překvapila, takovej krásnej lesk a on je obyč :) tak to si pro něj dojdu :D Děkuju :))

      Vymazat
  4. S LRP a tímhle gelem mám obdobnou zkušenost jako ty :) Pleť mi krásně zmatní, ale jak říkáš, co se pupínků týče, nepomohl mi vůbec :(

    OdpovědětVymazat
  5. Hello to all, how is all, I think every one
    is getting more from this site, and your views are nice
    designed for new people.

    Feel free to surf to my site :: imagenenlaciencia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat