neděle 12. února 2012

Hydratační tělové mléko Neutrogena a měsíčková vazelína Balea

Dnes slíbená recenze na tělový krém. V téhle zimě moje pokožka (a nejen ta, i vlasy!) trpí, vše mám přesušené. Jinak mi ta zima nijak nevadí a klidně bych se v ní procházela, ale to tělo to nějak nebere, zvlášť když je uvnitř všude přetopeno, tak je to vždy velký skok.. navíc mám permanentně rýmu, což taky není nic příjemného.. Ale hydratovat se musí, takže co používat?

1. Hloubkově hydratační tělové mléko s olejem Neutrogena

Tenhle tělový krém (tělové mléko) používám už pěkně dlouho, je to moje snad 4 balení. Vlastně od chvíle, kdy jsem ho použila poprvé, jsem si ho prostě zamilovala. Co mi maximálně vyhovuje je balení s pumpičkou. Asi se budu opakovat, ale opravdu neznám nic praktičtějšího. Zvykla jsem si se po každé koupeli namazat a mé pokožce to opravdu prospívá. Konkrétně k tomuto mléku nemám žádné výčitky. Je určeno na suchou pokožku a obohaceno o sezamový olej. Zaručuje hydrataci na 24 hodin, což se mi zdá vždycky dost přehnané, stejně se chodímdřív než po 24 hodinách koupat, ale tak budiž. Konzistence je hutnější mléko, je to spíš něco mezi krémem a mlékem, ale roztírá se výborně. Stačí párkrát přejet a hned se vstřebá, pokožka zůstane krásně hebká. Vůni má moc příjemnou, krásně jemnou a čistou, není z toho cítit žádná převoněná chemie. Všechny krémy od Neutrogeny jsou podle norské receptury a já musím jen konstatovat, že v Norsku opravdu ví, jak se proti mrazům bránit :) Doporučuji!




2. Balea vazelína s měsíčkem

Ač je tělové mléko od Neutrogeny jakkoliv dobré a účinné, tak na suché lokty a paty je to málo. Pokud hledáte něco opravdu hodně hodně mastného, tak určitě zkuste vazelínu. Nemusíte samozřejmě přesně tuhle od Baley, klidně si kupte obyč v lékárně, ale je to něco, co by podle mě měl mít doma každý.
Konkrétně tato je s měsíčkem a provitaminem B5, chrání před povětrnostními vlivy, takže já si ji určitě vezmu s sebou na hory a klidně si s ní do mrazu namažu i obličej. Vůně je asi po tom měsíčku, který obsahuje, ale upřímně je to cítit jen v té krabičce, když se s tím namažete, tak po vůni ani památky, tak se tím nenechte odradit, kdyby vám parfemace nesedla.. Co mě překvapilo, byla konzistence. Čekala jsem něco tuhého, co půjde špatně rozetřít. Ale opak je pravdou. Vazelína je skoro průhledný krém, který je opravdu mastný a krásně měkký. Rozetírá se skvěle, ale máte pak mastné úplně všechno, čeho se pak dotknete :) Pravděpodobně ji budu používat tak 3 měsíce v roce a sem tam na paty (doporučuju po vykoupání tlapky namazat a vzít si ponožky, aby to bylo hezky v teple, lépe se tak vazelína vcucne, alespoň co jsem vypozorovala) ale i tak je to supr věc. :)
Tohle balení je 250ml velké, vydrží mi asi dost dlouho a stálo 50 korun.




A co na opravdu hodně suchou kůži používáte vy?? :)

Pa M!

15 komentářů:

  1. Na Neutrogenu slyším jenom chválu, teď jsem sice předzásobená různými tělovými mléky asi na rok, ale určitě ji časem taky vyzkouším, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem její velký fanoušek, nedám na ní dopustit. Vyzkoušela jsem všechny krémy Dove, Nivea atd. atd., ale tohle je prostě stálice :)

      Vymazat
  2. To mléko zkusím, ale až doplácám ty co mám teď momentálně doma :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám Neutrogenu moc ráda, akorát teď jsem jí nevěrná s Niveou, ale zase se k ní poslušně vrátím! :D
    Z drogerkových mlék je opravdu TOP.

    OdpovědětVymazat
  4. Neutrogenu vůbec nemusím.. Měla jsem ten červený krém, podobný tomuhle a hrůza. Používám Excipial Lipolotio :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta červená není zdaleka tak dobrá jako tahle modrá. Je mnohem hutnější a špatně se roztírá i vstřebává, ta opravdu nic moc :/

      Vymazat
    2. Jako roztírá se dobře ale žádný účinek, není mi prostě příjemná. :)

      Vymazat
  5. Na to mléko od neutrogeny mám zálusk už dlouho, mě vyhovuje hlavně dove a nivea, ale tohle taky zkusím. A vazelínu použivám hlavně na rty a na ruce :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš použít vazelínu na rty mě vůbec, ale vůbec nenapadlo!! :) Děkuju

      Vymazat
  6. Jé, to jsi mě zase navnadila. Chtěla jsem si pořídit jen to tělové mléko, ale vidím, že budu muset i pro vazelínu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle vazelínu používám už několik let a je to prostě super... na suché nohy, jako zábal na ruce, na suché rty, na lokty, v létě i na slunce (má to i trošku faktor). A krásně voní.
    www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmetiku Balea zbožňuju :))

    http://gabyy-sweet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. používám sice od jiný načky ale vazelína s měsíčkej je nejlepší :) hlavně když mám odřený nos po rýmě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám hodně suchý nohy od kolen dolů a co jsem si je ještě k tomu hezky ,,seřízla" žiletkou, tak je to ještě horší :D, takže jsem se rozhodla tohle koupit a je to fakt bezva ! :) Nohy se mi neloupou až do dalšího umytí :)

    OdpovědětVymazat