pondělí 6. února 2012

Krémy na ruce - Neutrogena a Essence

Letos mi zima nějak nevadí a i ty mrazy snáším kupodivu dobře, ale nejvíc mi mrznou ruce, a to i v rukavicích. Mám je přecitlivělé, suché a nehty se mi začaly lámat. Naštěstí jsem si ale zvykla používat krém na ruce pokaždé, než odcházím z domova. Dala jsem si ho na poličku v předsíni vedle klíčů a je vystaráno, žádné zapomínání nehrozí :) A další nosím s sebou ještě v kabelce.  Momentálně používám tyto dva....

1. Neutrogena Rychle se vstřebávající krem na ruce

 Má okamžitě ruce hydratovat a zanechávat je jemné a vláčné. S tím musím naprosto souhlasit. Krém má skvělé nemastné složení, rychle se vstřebá, ruce jsou jemné, ale rozhodně ne opatlané, jako jsem u nějakých krémů zaznamenala. Vydrží dlouho hydratované a ani mi potom tak nemrznou. Musím to zopakovat znova, zatím jsem se nesetkala s žádným výrobkem od Neutrogeny, se kterým bych nebyla spokojená. Připravuju recenzi ještě na tělový krém, který je podle mě úplně top. :)) Vůně je příjemná, jemná, žádnou silnou nečekejte. Všem doporučuju, je to úžasný krém.



2. Essence Balzám na ruce a nehty (2 in 1)

Balzám na ruce i nehty s extraktem z jogurtu a vápníku. Měl by hydratovat a zároveň vyživovat nehty i kůžičku. To se děje tak z 50%, hydratované jsou pěkně, vstřebává se ještě  o něco lépe než předchozí Neutrogena, ale že by vyživoval ještě nehty.. tomu se mi nějak nehce věřit. Na druhou stranu nemůžu chtít po krému na ruce za 34,90,-- zázraky, takže tohle mi bohatě stačí. Nenašla jsem nikde jaká je to "příchuť", asi to bude ten jogurt, ale krém voní úžasně. Je to spíš sladší vůně, ale moc příjemná, to je jeho další velké plus. Nevím, zda se dá sehnat normálně v drogeriích, protože u nás v DM ani v Rossmannu jsem ho neviděla, ale já ho kupuju v parfumeriích Douglas.


Oba dva na ruce, konzistenci mají hodně podobnou.


Musím se přiznat, že jsem začala díky pravidelnému užívání krému na ruce být na to tak trochu "úchyl", asi jako u balzámů na rty. Potřebuju je mít pořád hladké, hydratované, takže krém na ruce u mě najdete vždy. A za tu dobu co je takhle používám my tyhle dva přišly jako úplně nějlepší ze všech. Takže doporučuju!!

Pa M.!


9 komentářů:

  1. Také jsem závislá na balzámech na rty, bez nich fakt nedám ránu a mám jich po ruce vždy několik :) Ale co se týče krémů na ruce, tak na to mě moc neužije, jsem hrozně líná si je mazat, i když teď v zimě je to fakt zapotřebí. Nemám moc v lásce ten umaštěný pocit na rukou a i když krémy slibují ultrarychlé vstřebání, tak na mě je to pořád moc dlouhá doba :D

    P.S. Těším se na recenzi tělového krému od Neutrogeny, dochází mi Dove a chci zkusit něco nového :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to taky vždycky byla líná, ale jak si člověk zvykne, tak fakt už mám divný pocit, když to neudělám :D
      Ok, o tom tělovém krému to bude určitě do konce týdne :))

      Vymazat
  2. Zrovna dnes mám v lednových tipech tenhle krém od Neutrogeny :) je vážně super!! Fakt mě zachránil, když jsem měla popraskané ruce ... tenhle od Essence jsem ještě neměla, ale měla jsem ten jahodový a byl dobrý :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé no tak to se podívám :) To jsem ráda, že mi to můžeš potvrdit, že je supr :) Ten jahodový essence taky musel krásně vonět, vid?

      Vymazat
    2. Jojo voněl :) trochu jako jahody s vanilkou a šlehačkou :))

      http://angellovely-things.blogspot.com

      Vymazat
  3. Ten essence je super:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. výrobky od Neutrogeny jsou dokonalý a tenhle krém neni vyjímkou =) je skvělej

    OdpovědětVymazat
  5. Tu Neutrogenu jsem koupila otci k Vánocům, přijde mi, že je docela problém sehnat krém na ruce pro chlapa, všechny voní až moc sladce a tenhle ne :-) Asi si ho půjčím, když říkáš, že je tak dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj brácha ji taky má, přitom nic sladce vonícího nesnese, takže i pro chlapa dobrá volba :) Táta si maže ruce - když už :D - tak indulonou :D

      Vymazat