středa 22. února 2012

Lak na nehty Barry M Cyan Blue

Po delší době přidávám zase jeden lak. Nehty mám momentálně strašné, pořád mi dorůstají některé ulomené, tak prosím omluvte jak vypadají :) K tomuto článku mě dovedly dvě věci. První, že se jedná o můj první lak na nehty od Barry M, což určitě stojí za zmínku a hned se dozvíte proč. A za druhé, dnes jsem narazila na článek o tomto laku na blogu Ordinary life. Rendy, které blog patří, tam má ten samý lak vyfocený, ale barva je dost odlišná oproti tomu mému.. porovnejte sami :)


Lak sám o sobě nemá chybu. Odstín Cyan Blue je jasně modrá barva, podle mě právě vůbec nejde do tyrkysova, jak to na fotkách u Rendy vypadá. Lakuje se bez problémů, jeho hustota je prostě tak akorát. Neproužkuje, rychle zasychá. Já dala jen jednu vrstvu - nebyl čas - takže je bez base i top coatu. Až budu mít nehty ok, tak nalakuji znovu a fotky vyměním za lepší. Výdrž zatím hodnotit nemohu, ale podle Rendy na Ordinary life vydrží dlouho bez porušení, což je opravdu supr :) Jsem s lakem moc spokojená a už teď plánuji další objednávku věciček Barry M.

V pozadí fotky z blogu Ordinary life pro srovnání :)

 Ten samý odstín, tak kde je chyba?
 Až do takovéhle zářivě modré občas jde, podle světla :)

Já modré laky miluju. Modrá na nehtech je stejně nepřirozená jako červená či fialová, ale jen proto, že nejsou tak obvyklé, tak neustále vzbuzují pohledy.. např. lidí v metru, když mi pořád čučí na ruce :)

Co na něj říkáte? Máte rády laky od Barry M?

Já dostala antibiotika, tak se jdu léčit :( Zatím pa, M.!

13 komentářů:

  1. Teda to je fakt rozdíl, na těch fotkách z ordinary life bych řekla,že je ta barva fakt tyrkysová:-) Jinak barvička je to krásná, hodně výrazná:-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě fakt nechápu, jestli je to vůbec ten samý odstín :D Já ho mám na nehtech hodně sytě modrý :D Výrazná opravdu je :))

      Vymazat
  2. ty jo, ale jak na to koukám, tak mě se to ukazuje úplně jinak, to máš asi jinak nastavený monitor, ale u mě ta barva není tak tyrkysová :) vidím jí podobně jako máš vyfocené ty ty nechty :) fakt je ten můj blankytně modrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt zajímavý, asi to bude opravdu nastavením monitoru, ale zaujalo mě to natolik, že jsem to musela nafotit taky :D Aspoň teda vím, že je to vážně ten samej :D pak si vybírej odstín podle fotek na netu viď :)))

      Vymazat
  3. má krásnou barvu,takhle modrý lak ještě nemám a ty si mě na něj nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva je fakt úžasná :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. nemám od téhle značky zatím žádný lak :) ale ten odstín se mi moc líbí :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. OD Barry M ještě žádnej nemám , ale tahle modrá je nejlepší!!! Vypadá moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barva je bomba!!

    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat