pondělí 13. února 2012

L´oreal True Match tekutý make-up

Dneska bych chtěla udělat recenzi na make-up, který už mám vypotřebovaný. Poslední kapičku jsem z něho vymáčkla právě na focení k tomuto článku. Vzhledem k tomu, že jsem ho používala denně asi tři měsíce, tak si dovolím tvrdit, že ho mám ozkoušený dostatečně. Měla jsem ho v odstínu N7 Ambre, který momentálně nemůžu nikde sehnat.

Začala bych u balení. Obsahuje pumpičku, je ve skleněné lahvičce, takže v tomto směru klasika - neohromí, ani nezklame. Jenom víčko je z dost tenkého plastu, které se mi málem podařilo rozkřápnout, ale vydrželo :)



A teď už k jeho vlastnostem. Podle oficiálního popisu by měl dokonale sjednotit pleť, krýt veškeré nedostatky v jedné vrstvě, působit celý den a nestírat se. No jasně, podle popisu dokonalý make-up, jenže je to trochu vzdálené skutečnosti. Vezmu to hezky popořadě, ať se můžu ke všemu vyjádřit.
Krycí schopnost: Z tohoto hlediska má u mě tak 80%, většinu nedokonalostí hezky zakryje, ale na vetší pupínky rozhodně budete potřebovat ještě korektor. Hodně se mi stávalo, když se mi udělal po pupínku stroupek, tak make-up okolo něj vytvořil nepěknou mapičku.. Jedna vrstva stačí, jen výjimečně jsem chtěla někde nanést větší vrstvu a hned mi dělal šupinky. Rozhodně ale neudělá masku.
Výdrž: Tady už je to o dost horší. Rozhodně celý den nevydrží, a to ani se sebelepší bází. Po cca 6 hodinách mi začal na tvářích a okolo nosu dělat mapy.
Jeho další mínus vidím v tom, že ač mám na místech velmi suchou pleť, tak jsem se po něm příšerně leskla. Musela jsem používat pudr, protože bez něj bych házela prasátka..
Konzistence: Je prostě tekutý. Kdybych ho měla porovnat s mým nynějším Rimmel Wake me up, tak je o něco tekutější, ale o to lépe se aplikuje prsty, když jsem rychle pospíchala, tak se opravdu hezky rozetřel.
Cena je hodně různá, řekněme kolem 350,-- Kč za 30 ml. Ale mně na celý obličej stačilo zmáčknout jednou pumpičku, která dávkuje opravdu dobře, takže jsem ho měla přes čtvrt roku.




Když to shrnu, k čemuž mě dovedl celý tento článek, tak se sama sobě divím, že jsem u tohoto make-upu vydržela až do konce a neodložila ho třeba po měsíci. Nic zázračného to není, vzhledem k tomu, jak se po něm člověk  leskne, tak není vhodný na mastnou pleť, ale když jsem měla pleť hodně suchou, tak to také ještě trochu zvýraznil. Hodí se tedy pro pleť pouze normální, bez větších nedostatků. Já už si ho znovu nekoupím.

Máte s ním zkušenosti? A celkově vaše zkušenosti s make-upy od L´oreal?

Hezké pondělí všem, pa M!

6 komentářů:

  1. Měla jsem ho jednou i tu červenou verzi a opravdu nic moc. Ale už dlouho používám minerální pudr k tomuto makeupu a jsem velice spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. kámoška ho měla a už by si ho nikdy nekoupila :/
    na fotce máš taky (i o jeho konzistenci píšeš) makeup Wake Me Up,uvažuji o jeho koupi a tak se tě chci zeptat,jestli je dobrý a stojí za to si ho koupit?
    jinak skvělá recenze,sleduji tě :))*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://markvitkysvet.blogspot.com/2012/01/rimmel-wake-me-up-make-up.html tady můžeš mrknout na ten Rimmel, ten se mi zdá v porovnání dokonce lepší, ale záleží, jakou máš pleť :)
      A moc děkuju, to mě těší! :))

      Vymazat
  3. Chtěla jsem ho zkusit, ale asi né, když říkáš, že byl hned mastnej :D Škoda, zrovna u něj bych řekla, že by mohl zmatnovat..

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to ok asi hodinu, pak se mi na tvářích a na čele začly dělat hrozně lesklé plochy :D

      Vymazat
  4. ... čtvrt roku:-) Já jsem měla Loreal Matte Morphose rok a půl jednu skleničku (zmiňuju zrovna tento, protože to byl jediný, který jsem vybrala úplně)

    OdpovědětVymazat