středa 15. února 2012

Mary Kay Matující krém

Tento krém od Mary Kay, který se přesně jmenuje Oil Mattifier, tj. matující,  jsem dostala jako dárek.

Jak už jsem několikrát zmiňovala, pleť mám spíš dost suchou, takže tohle pro mě rozhodně není nezbytná věc.. nicméně T-zonu mám samozřejmě taky mastnejší, takže čas od času ho právě jen do těchto míst nanesu. Osobně ho nedávám na celý obličej, ale kdo trpí na mastnou pleť, tak ho klidně může použít jako podkladový krém pod make-up. Měl by absorbovat mastnotu, což sice dělá, ALE bohužel ne na moc dlouho.. :( Pozorovala jsem zlepšení ještě asi dvě hodiny po natření, ale poté jako by se krém vytratil a místo něj se zas objevil lesk. Krém má lehkou konzistenci, krásně se nanáší, rychle se vstřebává, v tomto směru mu není co vytknout. Mně osobně vadí parfemace, voní strašně chemicky, brr.





Balení je o obsahu 17 ml a stojí na internetu od 310-400,-- Kč, takže zas tak levná záležitost to úplně není. To by člověk jistě odpustil, kdyby fungoval, ale pořád tam je to "ale".. Doporučení nečekejte, podle mě je to jen další zbytečnost. Účinnější je určitě pudr, který můžete přes den dle libosti obnovit :)
Jaké používáte matující produkty vy - pokud vůbec? Slyšela jsem, že je dobrý matující krém od Ryoru, máte zkušenosti? :)

Přeju hezký - typicky zimní - den, pa M! :)

7 komentářů:

  1. Jojo, matující krém Ryor je fajn, psala jsme o něm na blogu. :) Až do dopatlám, chci vyzkoušet Biodermu Mat.

    OdpovědětVymazat
  2. Nepoužívám, veškerý tyhle matující věci, co jsem kdy vyzkoušela, nechají na pleti takovej hnusnej jakoby silikonovej film, což mi strašně vadí...zlatej pudr :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Dashulkou. Nejhorší jsou ty s gelovou konzistencí, to mi vždycky přišlo, jako bych měla na obličeji masku a pleť byla taková hrozně nepružná. Za mě jedině hydratační krém a na to pudr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máte pravdu, holky, taky mi nějak tyto matující přípravky nepřirostly k srdci :) Taky dávám přednost pudru! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten od Ryoru mi naprosto nevyhovuje, je takovej lepkavej a prostě fuj :D Celkově jsem ještě nenašla žádnej dobrej matující krém..

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Ryor mám a když pominu ten puch a to, že mi nedělá dobře a jsme z něho červená, tak matující účinky jsem nezaznamenala asi vůbec žádný

    OdpovědětVymazat
  7. Já ten krém od Ryoru mám a není tak špatnej ale nijak extra ho nepoužívám :) Zdá se mi že se hrozně divně roztírá..

    OdpovědětVymazat