úterý 21. února 2012

Mé tři oblíbené rtěnky Essence

Dneska bych vám ráda ukázala mé tři oblíbené rtěnky Essence. Myslím, že nemá moc smysl hodnotit každou zvlášť, protože jsou opravdu hodně podobné. Velké plus, které u nich vidím je to, že mi nevysušují rty. Sice pod ně automaticky dávám balzám, ale i když ho někdy zapomenu, tak jsou rty ok. Jsou hezky krémové, takže se s nimi příjemně líčí. Na druhou stranu jako celkem velký nedostatek vidím hodně slabou pigmentaci. Nevím jak je to u výrazných odstínů, ale u těchto nude, nenápadných.. je pigmantace opravdu hodně málo, že se je člověk nemusí bát použít i bez zrcátka :) Mně osobně to nevadí, ale kdo chce rtěnku, která bude opravdu barvit, tak by měl nejspíš sáhnout po jiné. Výdrž také není nic moc, je to prostě rtěnka za 50 korun :))




Můj nejoblíbenější odstín je č. 52 In the nude. To je opravdu nude barvajak má být, oproti Rimmel Kate odstínu 03 mi sedí mnohem víc, Rimmelka je víc do oranžova.
Dále mám moc ráda odstín č. 40 Look at me! Popsala bych ji jako nude s kovovými odlesky. Tím, že pigmentace je opět slabá, tak hází jen jemné odlesky, ale nic dramatického nečekejte.
Nejnovější mám odstín č. 53 All about cupcake, který už jste mohli vidět v mých ulovcích z výprodeje Essence. Moc hezká růžovo červená barvička. Kolikrát si říkám, že je vlastně pro rty nude to, co splyne s nimi a ne s kůží. A barvu rtů mám asi zhruba takovou jako tenhle odstín je, tudíž to opět není vůbec nic křiklavého a výrazného, je vhodný na denní nošení :)



 Zde je vidět, že odstín In the nude naprosto splývá s mojí pletí, ale uznejte, že rty takovou barvu nemají, a proto je pro ně nude víc odstín All about cupcake.


I když to není žádný zázrak a mají spoustu chyb, tak je mám ráda. Člověk se nemusí vykreslovat s konturkou, jenom rty lehce zvýrazní, což mě celkem vyhovuje.

Máte je také rády nebo vám vadí mizerná pigmentace?

Mějte se krásně, pa M.!

Btw. připravuji pro vás první giveaway, co byste v ní uvítali nejvíce??

21 komentářů:

  1. vypadají skvěle,taky jednu mám a světle růžovou :)
    jak píšeš,u světlých odstínů to nevadí,ale u těch hodně sytých to ani není skoro sytá barva :/
    jinak jsou super a recenze se ti moc povedla :)
    v giveaway bych ráda něco z kosmetiky,na mém blogu taky probíhá giveaway :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu :) určitě to něco z kosmetiky bude :))

      Vymazat
  2. Já nemám rtěnky s přílišnou pigmentací ráda. Mám výrazné plné rty se sklonem k vysoušení a ty pigmentované dlouhodobě držící rtěnky moje suché rty jen zvýrazňují :( Proto dávám přednost tónovacím balzámům a nebo právě rtěnkám, co se jako balzámy chovají. Takže tyto rtěnky od Essence mi dokonale vyhovují :)

    Nejradši mám odstíny All about cupcake a Almost famous :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že je tohle v podstatě taková alternativa mezi klasickou rtěnkou (výraznou) a balzámem. Je to prostě něco mezi :) Odstín Almost famous neznám, musím na něj mrknout :)

      Vymazat
  3. Já mám od Essence rtěnky jenom 2. Jedna ve výraznějším odstínu je pigmentovaná parádně, u ta druhá (je podobná All about cupcake) to samé. Asi fakt dost záleží na odstínech, protože co jsem na blozích viděla recenze na nude rtěnky, tak tu pigmentaci jim vytýkají všichni.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě žádnou výraznou barvu nemám, tak se mi to špatně hodnotí, ale určitě je to odstín od odstínu :) na druhou stranu nude rtěnka vůbec výrazná být nemusí, takže to jí člověk rád odpustí, když je jinak fajn :))

      Vymazat
  4. Já ty rtěnky mám také ráda! Mám nějaký červený odstín a růžový (ted nevím přesně jejich názvy) ale vyhovují mi :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově se mi zdá, že jsou tyto rtěnky oblíbené, tak v tom nejsme samy :))

      Vymazat
  5. Máme úplně stejné oblíbené odstíny ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky je mám ráda a nejvic All about cupcake, nakoupila jsem si pěkně do zásoby :D

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Musím vyzkoušet 52, ta od Kate Moss mi taky moc neděla, takže doufám, že tahle bude lepší :)

    B&M
    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně souhlasím se vším, co jsi napsala :) Výdrž a pigmentace nic moc, ale stejně ji mám ráda pro tu skvělou hydrataci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky je mám ráda, beru je jako balzámky s troškou barvy, na rtech jsou příjemné a pěkně voní.

    OdpovědětVymazat
  10. Já je má ráda právě proto co jim hodně lidí vytýká-tu pigmentaci. Do teď jsem nosila spíš lesky, protože většina rtěnek byla moc sytých a to se mi na mě nelíbí, tyhle rtěnkobalzámky jsou přesně to co jsem si pro sebe představovala;-)

    OdpovědětVymazat
  11. mám rudou je fakt že moc nebarví :-) ale i a na mě je červená až až :-) pro výdž přepudruju bílým fixačním pudrem od esence a je vystaráno na půl dne :-)

    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Rtěnky od Essence jsou super, dříve jsem rtěnky nepoužívala, ale to jen do doby než jsem objevila tyhle. All about cupcake je moje číslo jedna :)

    http://diaryofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám 44, taky je červená a uplně jí miluju :))

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mám essence rtěnku ráda, doma mám 01 Frosted a je skvělá! Chystám se koupit další. Nemáte někdo zkušenost s odstínem Honey bee?

    OdpovědětVymazat
  15. in the nude naj naj naj naj.. :)♥ milujem ju!

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají úúúžassně.... Tvůj článek mě přesvědčil, abych si je koupila.

    OdpovědětVymazat