pondělí 27. února 2012

Moje zimní výbava aneb co nosím na lyže

Vzhledem k tomu, že jsem právě na horách, tak kosmetické recenze - ač si o ně píšete nejvíc - musí jít stranou :) Jak bych to řekla, hory nejsou ideální na to udržovat se krásná :)) Malé a špatně osvětlené zrcadla v hotelovém pokoji, mráz a vítr venku, to prostě není dobrá kombinace. Musí mi tady stačit pouze hydratační krém, opalovací krém a voděodolná řasenka, no týden se to dá přežit, ale nemám tedy moc o čem psát :))

Rozhodla jsem se, že vám ukážu oblečení, co nosím na lyže. Jezdím zhruba na jeden týden za rok, takže investovat do toho se mi tolik nechce, ale zas na druhou stranu ocením kvalitu, která u funkčního oblečení je hodně důležitá. Mám tedy takový kompromis, ale bundu od Sportalm nebo Bogner nečekejte :))

Takže v čem mě můžete vidět na sjezdovce?
Černá péřová bunda Nike, má kožíšek na kapuce. Hezké, ale velmi nepraktické v dešti nebo sněhu :)
Růžové lyžařské kalhoty Protest
Černá helma Giro, bez které nedám ani ránu. Bezpečnost na českých sjezdovkách není nic moc..
Černo-růžové lyžařské brýle SCOTT, letos nové, jsou super!
Černo-růžový šátek Tally Weijl, takováhle barevná kombinace se mi hodí ke spoustu věcem :)
A nové lyžáky, černo-růžové bohužel neměli :D Tak aspoň černé od Salomonu :)






 A připojuju ještě fotku - můj výhled z pokoje :)



Pro ty, co se ještě neúčastnili, tak vás zvu do mé první giveaway!!! :)


Mějte se krásně, pa M.!

5 komentářů:

  1. Wow, ten výhled je skvělej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké:) a zavídím, že jsi na horách!":)

    OdpovědětVymazat
  3. Výhled krásný, ale ještě že u nás už všechen ten sníh roztál :D Moc hezká kombinace, všechno ti to spolu krásně ladí, tak si to užij! :)

    OdpovědětVymazat
  4. super kombinace, černá a růžová je nej,alespon tě nikdo nepřehlédne :), jinak já se na horách nemaluji taky vůbec a neřeším to,jen naplácám niveu nebo vazelínu a jde se :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je fajn kombinace=) Má super výhled! I když asi ti nemám co závidět =D Doma koukám na louku a na jaře je to vážně super, když to všechno kvete=)

    OdpovědětVymazat