neděle 5. února 2012

Můj věrný parťák při sportu

Už druhým rokem chodím do fitka, v létě občas ještě běhat do lesa, ale nikdy jsem neměla nikoho k sobě, abychom se navzájem hecovali, aby to lépe utíkalo a hlavně, aby se člověk vůbec donutil do toho fitka jít. A tak jsem si pořídila Sporttester, o kterém dnešní článek je.

Suunto M4 Měřič tepové frenkvence

Nemyslete si, vybrat sporttester, který bude přes všechny funkce a vymoženosti co dokáže ještě hezky vypadat, to byla fuška. Ale myslím, že se mi to povedlo. Vsadila jsem na osvědčenou značku Suunto, která se na podobné hodinky specializuje. Já si vybrala model M4, černý s růžovým proužkem na ciferníku. Ještě mají s tyrkysovým a stříbrným, ale mám i černo-růžové boty do fitka, tak se mi prostě hodil. Nj, jsem prostě holka.. :D Ciferník má velký, ale to je jedině plus, protože když běžíte, tak potřebujete velké čísla, abyste prostě mkli a rovnou viděli :) Součástí balení je samozřejmě i hrudní pás, díky kterému hodinky tep právě měří. Ten je naprosto pohodlný a po deseti minutách o něm už ani nevíte.


Bylo by strašně na dlouho popisovat tady všechny jeho funkce, tak se pokusím představit alespoň nějaké ve zkratce, které používám. Jako první jsem si provedla test kondice, který spočíval v tom jít co nejrychleji úsek 1600m. Hodinky mi změřili čas, za jaký jsem ho ušla a zároveň měřili mojí tepovou frenkvenci. Na základě toho mi pak vyhodnotili mojí kondici jako "very good", bohužel jsem nedosáhla na "excellent", ale to bych zase neměla co zlepšovat :)) Potom si v hodinkách nastavíte všechno možné a máte na výběr ze tří programů. Buď volný, že si hodinky používáte podle sebe jak vás to napadne, nebo můžete zvolit program pro zlepšení kondice a nebo! pro hubnutí. Když vyberete jeden z posledních dvou, tak vám hodinky určují kdy máte jít cvičit, jednoduše vám sestaví tréninkový plán. Např. se vám zobrazí na hlavním displeji "excercise day", to abyste věděli, že dneska se donutit prostě musíte. Proto jsem tento vynález uvedla jako mého parťáka, díky kterému se opravdu ke sportu odhodlám. Dále vám ukazuje jak dlouho a v jaké tepové fr. se máte při cvičení pohybovat. Zároveň vám měří spálené kalorie a vyhodnocuje, jak moc jste splnili původní plán. Hodinky jsou vodotěsné, mají i podsvícení, což se kolikrát v lese opravdu hodí.




Je to skvělá věc třeba  na spinnig, kde si spousta slečen stěžuje, že po něm nehubne. Ale to je právě proto, že se jim při něm vyšplhá tep příliš vysoko. Sporttester vás hlídá, abyste optimální hranici pro hubnutí nepřekročili a vy tak dosáhnete mnohem lepších výsledků.



Sama už si bez něj sportovní aerobní aktivitu nedokážu představit a nejvíc oceňuju právě to, že mi řekne, abych cvičit šla. (Když nepůjdete, tak vám automaticky upraví tréninkový plán, takže se vlastně nic nestane, ale to už je na každém :))
Co vy a sport?? Máte pravidelný pohyb? Máte si s kým zajít na brusle, na kolo..??? :)

Jdu cvičit a parťák se mnou! PA M.!

13 komentářů:

  1. Noo to je super, takového parťáka bych taky potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to je úžasný! :D Už vim co chci :).

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, to by se mi taky hodilo:-) M.

    OdpovědětVymazat
  4. vyzera super, neviem sice ci by ma to donutilo. Ja do fitka idem, horsie je, ze ked uz tam som, aj tak niekedy skoncim skor a idem domov:-D

    http://saschanitra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako fakt? :D:D Tak to jsi mě pobavila :D Pro mě je nejhorší si doma začít balit věci, pak už jdu, protože by mi bylo trapně sama před sebou, kdybych si to najednou rozmyslela :D

      Vymazat
    2. aj mne je trapne:-D ale ja si to vzdy vyargumentujem. Si poviem, ze dnes vecer zjem o nieco menej a to sa vyrovná

      Vymazat
    3. Chápu :D ale já vím, že bych to stejně nakonec nedodržela, s tím jídlem mám problém, já tak miluju všechno nezdravé :D

      Vymazat
  5. Já se pokouším sportovat pravidelně :) A brusle mi letos nadělil Ježíšek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní nebo kolečkové? :) Já mám sice oboje, ale ani na jedněch neumím :D

      Vymazat
  6. Wow to se mi moc líbí :)) Jinak já se konečně musím pochválit/pochlubit, že už více jak měsíc denně pravidelně cvičím na eliptickém trenažéru + k tomu nějaké dřepy aj. věci :))) opravdu mě to i chytlo a baví mě to!! Myslíš, že by i tedy pro mě byla tahle věcička užitečná? a ještě kolik takový "parťák" stojí a kde jsi ho koupila?? :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda tak to ti gratuluju, že si se do toho tak dala :) A když tě to chytlo, tak tím líp, aspoň u toho vydržíš! :) Určitě by se ti ten sporttester hodil na ten eliptical, aby si spalovala, tak by ses mela držet na nějakejch 65% tepový frekvence z maxima, což takhle asi jen tak nezjistíš. Takže dobrá věc to na tohle opravdu je, já pak zjistila, že jsem se zbytečně dřela a nic z toho :)
      Kupovala jsem to v obchodě Salomon, ale jsou k sehnání i na netu samozřejmě :) A cena byla něco málo přes tři tisíce, ale dělají různé modelové řady, takže stačí pak jen porovnat co všechno využiješ a co už je zbytečné :)

      Vymazat
  7. Hezké, ale pochybuju, že mě by to donutilo:-D

    http://www.anns-fashion-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat