čtvrtek 2. února 2012

My pyjamas sets

Protože by se určitě většina z vás chtěla uložit k zimnímu spánku, tak mě napadlo podělit se  s vámi v čem chodím spát já :))
Poslední dobou chodím spát pozdě - učení,  a vstávám celkem brzy - povinnosti, takže toho v posteli moc nenaležím, ale hezké a pro mě hlavně pohodlné pyžamo je základ :D Nečekejte tedy žádné sexy košilky, ty běžně na spaní DOMA nenosím :))
Oblečení na spaní nejraději kupuju v Marks&Spencer a nebo v H&M. Ještě jsem měla nějaké z Next, ale ono to vlastně vyjde všechno nastejno :)

1. bílo modrá kombinace, kalhoty M&S, tílko Timeout


2. Růžovo-červená kombinace - k tomu mám ještě červenou plyšovou mikinu z M&S, ale ta je zrovna v prádle :) Kalhoty taky M&S, tílko tuším New Yorker


3. Černo-zebrované :) Kalhoty jsou z H&M a jsou saténové, nevím jak moc to bude fajn na léto, ale teď jsou příjemné. Tílko pro změnu Marks&Spencer :)


Jaká kombinace se vám líbí nejvíc? A v čem spíte vy? Máte raději košilky nebo pyžama? Nebo např. jen velké přítelovo tričko? :))

Mějte se, pa M!


13 komentářů:

  1. pyžama nemám ráda ... nejraději spím v mé nejmilovanější košilce z H&M :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tam mívají hezké věci na spaní! :))

      Vymazat
  2. Nejvíc se mi líbí kombinace č. 3 :) Upřímně, doma spím ve stoletejch pyžamech a nočních košilích, měla bych se možná poohlídnout po něčem slušivějším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsem psala, taky dávám přednost pohodlí před tím, abych byla vymoděná do postele :D Takže i stoletý pyžama chápu :D

      Vymazat
  3. Ty zebrované kalhoty jsou boží :) Jinak na domácí spaní vedu stejné pyžamové kalhoty jak ty, ale všechny jsem je kupovala v F&F. V létě pak měním za kraťásky. K tomu obvykle nějaké basic tričko nebo tričko, které jsem vyřadila z komínku "na ven" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Já z F&F ještě nic nemám, měla bych to napravit, pokud tam maj taky takové kalhoty :)) Haha, s těma tričkama to mám stejně.. mám jich asi milion, kterých mi je líto vyhodit a nechávám si je "na doma" :D

      Vymazat
  4. poslední kombinace totálně boží hodně se mi to líbí !:))

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekné, no mne by v tom bolo zima :) ja mávam dlhé gate aj tričko a nejaký ten pyžamový set :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já mám hodně teplou peřinu, ale na nohy si beru ještě takové ty měkké ponžky :))

      Vymazat
  6. nádherné věcičky, mám stejný styl, akorát já jsem si spací kalhoty dovezla z ameriky. výběr byl neskutečný a ceny ještě lepší :) takové u nás nikde neseženu.

    Jinak na blogu právě provádím čistku škříně, možná něco padne do oka :)

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. I got this website from my buddy who told me regarding this site and at the moment
    this time I am visiting this site and reading very informative posts at this place.


    My blog post :: BlackBerry Z10 цени

    OdpovědětVymazat
  8. Hi there everybody, here every person is sharing such knowledge, therefore it's pleasant to read this blog, and I used to go to see this webpage daily.

    Here is my web site ... htc one x цени

    OdpovědětVymazat