pátek 24. února 2012

Nové boty z CCC

Už od prosince jsem měla doma voucher do obuvi CCC v hodnotě tisíc korun, který jsem vyhrála na jejich FB stránkách. (jen tak mezi námi, mám opravdu štěstí a není snad měsíc, abych něco někde nevyhrála - stává se vám to taky? :)) Hezky jsem si ho šetřila, a protože jsem měla tehdy koupené nové kozačky a jiné nepotřebovala, tak jsem si naplánovala, že si koupím až nějaké ve slevě. No to se mi bohužel nepovedlo, protože voucher na boty ve slevě neplatil :D A tak jsem čekala až do teď na novou jarní kolekci.



Z té jsem bohužel hodně zklamaná, je z 95% celá černo - béžová, ani boty samy o sobě nejsou nijak zvlášť výjimečné, takže jediné pozitivní je jejich cena. Za tisícovku tam seženete dvoje a ještě vám něco zbyde, což si myslím je na boty supr.  Akorát jsem měla problém s tím jaké vybrat. Baleríny - mám, oxfordky na podpatku - mám, oxfordky bez podpatku - nemám a nechci, - klasické lodičky - mám a ne jedny, baleríny na klínku - mám, ale černé, lodičky peep toe - mám, ale jen jedny a nosím je ráda, takže by to chtělo nějaké do zásoby :)

Vybrala jsem si tedy tyto dvoje, modrá je opravdu krásně jasná, tak doufám, že budu na jaře hezky zářit :) A klasické peep toe lodičky mají akorát podpatek, na kterém člověk vydrží celý den. Opravdu obdivuju a smekám před všemi z vás, které dokážete běžně denně chodit na dvanácticentimetrových jehlách!






Jak vidíte, tak není úplně snadné vybrat si boty za každou cenu, i když můžete jakékoliv :) Snad se mi to aspoň trochu podařilo, pořád je pro mě nejdůležitější, abych v nich vydržela celý den :)

A co vy, už máte botky na jaro přichystané?? :)

Pa, M.!

15 komentářů:

  1. To já jsem zase úplný protiklad nevyhrávám nikde nic :D :) Super boty¨!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ňák :D Jinak víc se mi líbí ty modré :)

      Vymazat
    2. To asi většina lidí nikdy nic no, nesmíte přestat doufat :D Zítra zveřejním giveaway, tak třeba vyhrajete v ní! :))

      Vymazat
  2. Hezký boty :))Líbí se mi ty modrý, ale ty druhý taky nejsou špatný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty druhý jsou klasika, na tý modrý se vyloženě těším :))a děkuju :)

      Vymazat
  3. ja mam hlavne balerinky nachystane:)
    tak to ti gratulujem ze stale vyhravas ! :)ň

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dneska jsem v CCC byla, pár botiček si me tam líbilo, ale ještě mrknu do humanicu a do bati:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si teda v Humanicu vybrala lépe, mají o dost originálnější kolekci :) Tak uvidíš, co seženeš :)

      Vymazat
  5. Kéž bych taky měla takové štěstí :D Mně se moc líbí ty modré, asi tam pro ně budu muset skočit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stály jen čtyři stovky, tak hurá pro ně :D

      Vymazat
  6. Ty černé jsou krásné! Univerzální a elegantní, takové se nikdy neztratí!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem ještě nic nevyhrála. Ty černý se mi nelíbí, za to ty modrý jsou super

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo.. Něco málo sem vyhrála když sme byla malá, ale už ode mě to štěstí uteklo.:D Ty černý nejsou můj styl, ale ty modrý do CCC taky chodím okukovat...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty černé jsou moc hezké, jenže mě z peep toe bolí palce (vždycky mi to stlačí kůži u nehtu a pak to nehezky nateče), takže mám dvoje, ale nosím je málo. Jestli s tímhle nemáš problém, super výběr! Budou určitě nádherné! Co se bot na jaro týče, minulý týden jsem šla na trénink a po cestě potkala dvě malé obuvi. Odešla jsem s dvěma páry bot na jaro:)

    OdpovědětVymazat
  10. ty černé boty jsou skvělé, taky jsem se na ně v obchodě dívala, no uvidíme

    OdpovědětVymazat