středa 29. února 2012

Oční stín Sephora - hnědo třpytivý

Dneska přináším jednu menší recenzi na oční stíny ze Sephory. Mám je už delší dobu, ale používám je velmi málo, za chvíli vám bude jasné proč.

Mono stíny mám v odstínu choco excess č. 19. Je to malinko tmavší než středně hnědá se třpytkama. Protože mám třpytky ráda, tak jsem tyto oční stíny chtěla vyzkoušet, a protože líčení do hněda nosím v podstatě každý den, když nechci nic vymýšlet, tak jsem je brala... No já to shrnu, nemá smysl o nich nic moc vypisovat, prostě jsou hrozné. Strašně slabá pigmentace, takže v podstatě se jedná jen o třpytkové stíny a ta hnědá nikde. Navíc třpytky opadávají. A celkově výdrž i s bází je příšerná, to málo, co se vám podaří na oko na nést se slévá...


 Na prstu to ještě ujde...

Ale po aplikaci na ruce...

Nechci házet všechny Sephorácké stíny do jednoho pytle, ale pokud se rozhodnete nějaké koupit, tak se těmto vyhněte :(

Máte nějaké stíny ze Sephory, které jsou lepší?

Zatím se mějte, pa M.!

12 komentářů:

  1. Mám zkušenost se dvěmi a jsou skvělé! :) Škoda, že jsou tyhle takové, vypadají moc hezky. Zkoušela si nanášet víc vrstvy a pořád nic, jo? :/

    OdpovědětVymazat
  2. já jich mám asi 5 a se všem a jsem spokojená. pigmentaci mají výbornou, ale uznávám, že to opadávání třpytek mě trochu štve :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín teda na prstu se mi moc líbí, ale osobně nemám zkušenost s žádným stínem ze Sephory takže nevím :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento druh třpytek je má noční můra! Taky mám pár takových stínů, které jsou na pohled fajn, ale řampulácké třpytky dojem kazí a pod očima vypadají děsně!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda stíny od Sephory, řekla bych, že i přesně tyhle mám :) akorát mi vadí, jak mám třpytky vždycky všude okolo, jen ne na očním víčku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak aspoň vím, co si nekupovat:) Stíny ze Sephory znám jen z takové minipaletky a ten stín, který z ní používám je bez třpytek a dokonce i daří. Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Mamka si zrovna tyhle nemůže vynachválit. Takže to spíš bude otázkou názorů, no. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mozna mam nejaky vadny kus, ale opravdu se mi je za pul roku, co je mam, nepodarilo rozmalovat :/

      Vymazat
  8. ¨Téda tak to jsem moc ráda, že jsem na tuhle recenzi narazila, protože jsem nad těmito stíny včera v Sephoře kroužila, ještě že jsem si je nekoupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak rikaji holky, tak s jinymi odstiny budes treba spokojena :) jen konkretne tenhle doporucit rozhodne nemohu :)

      Vymazat
  9. Tyhle teda v obalu vypadají moc hezky, jen škoda, že jsou takové jaké jsou... jinak by byly fakt moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám od Sephory stín (koral). Nič nevydrží, je uplne naprd. Ale ešte mám "golden pallet", alebo ako sa to vola- je tam 6 tieňov, a dve tvárenky a tie su celkom fajn. Ale zas nic moc... :/

    OdpovědětVymazat