čtvrtek 23. února 2012

Paletka stínů Wet n Wild

Dnešní post je o paletce stínů od firmy Wet n Wild v odstínu 738 Comfort Zone. Abych se přiznala, tak tuto značku vůbec neznám, k těmto stínům jsem se dostala díky výhře v giveaway na Zlatosféře, které tímto moc moc děkuju :) Pro ty, co by se chtěli dozvědět o značce víc a prohlédnout si jejich produkty, přidávám oficiální stránky. :)




Balení, které obsahuje 8 stínů - od nejsvětlejších až po opravdu tmavé - je obyč plastové, do kterého se díky nálepce šlo docela těžko dostat. Ale povedlo se, a to je hlavní :)) Součástí je i aplikátor, na jedné straně klasický pěnový a pak i štětinkový. Ovšem asi tak polovina štětinek mi vypadala hned při prvním pokusu.. Velice oceňuji na zadní straně návod. Každý stín je označen a vzadu máte rady, jak je kombinovat a kam je na očním víčku nanášet, to se určitě pro nějaké méně zkušené "uživatelky" může hodit :)


Samotné stíny jsou co do kvality velmi rozdílné. Některé práší, některé jsou hodně tvrdé, jiné skoro nejsou pigmentované a jiné naopak až moc. Že u paletek bývá v kvalitě jednotlivých stínů rozdíl mi je jasné a není to nic překvapivého, ale aby mezi nimi byl až takový rozdíl, to vážně zírám.. Asi nemá smysl popisovat jednotlivé stíny zvlášť, mrkněte na fotky a posuďte sami, jak jsou některé výrazné a jiné ne.

Horní 4 stíny

Spodní 4 stíny

Nevím přesně kolik stojí a kde se dají v ČR sehnat - zda-li vůbec, ale i kdybych to věděla, asi bych si tu paletku sama nekoupila :) Určitě z ní pár stínů využiju, ale odvázaná z ní prostě nejsem. Na druhou stranu darovanému koni, že... :)))

V sobotu odjíždím pryč, poradí někdo, jak se dá nastavit časování, aby byl článek zveřejněný i když už tu nebudu? :))

Mějte se hezky, pa M.!

15 komentářů:

  1. hezké odstíny :) sama nevím,jak přednastavit článek :/ snad ti někdo poradí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    dovol, abych Tě pozvala do svého mini-shopu, kde právě probíhá speciální sleva 1+1 s 20%-ní slevou! Navíc prvních několik nakupujících čeká příjemný dáreček!:)

    Budu se těšit na tvoji návštěvu.
    Hezký den,
    N.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem na Zlatosfere "vyhrala" paletku ale jen tri stíny a jako nic extra no, neurazi ale taky bych si ji znova nevybrala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše oblíbená značka se Wet n Wild asi nestane viď :) Ale stejně jsem ráda, že jsem ji vyhrála a mohla ozkoušet! :))

      Vymazat
    2. Tak trošku měním názor, když si dám bázi tak se i moc líbí stín Browbone :) I Eyelid není špatný.

      Vymazat
  5. Tahle paletka se mi moc líbí, hned bych ji brala, značku wet n wild mám ráda :) Jinak když píšeš příspěvěk, tak po pravé straně máš možnost Nastavení příspěvků, vybereš Plán a tam by ti mělo jít nastavit datum a přesný čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad je to dobře... v tom novém rozhraní mi to přijde takové nepřesné, ale když si přepneš do starého, tak při psaní příspěvku je vespod k rozbalení Možnosti příspěvku a tam si jde nastavit po pravé straně Datum a čas příspěvku > Naplánováno na...

      Vymazat
    2. Děkuju moc, já mám to staré rozhraní, pač v tom novém mi to přišlo fakt mnohem nepřehlednější. Vůbec mě nenapadlo na ty možnosti klikat, už ale vidím, že tam nastavit datum a čas je, super :) Moc si mi pomohla :)

      Vymazat
  6. Vypadají docela hezky. Některé barvy bych asi nevyužila, ale na blbnutí a zkoušení líčení je to fajn, obzvlášť když je tam návod!Líbí se mi ta zelená a žlutá. Která drží nejlíp?
    Veronika www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za tip, ty stíny vypadají moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  8. stíny Wet n Wild mám ráda jen se špatně shání. Dřív je měli v prodejnách Kenwelo, ale teď je nemůžu nikde sehnat kdyby někdo věděl budu moc ráda za typ. Věrka

    OdpovědětVymazat