úterý 14. února 2012

Rtěnka Astor

Nedávno jsem si za kuponek, který jsem dostala od DM koupila rtěnku Astor s 50% slevou, takže mě vyšla asi na 80,-- Kč. Moc jsem od ní nečekala, prostě jsem jí chtěla jen vyzkoušet. Mluvím o Soft Sensation Vitamin & Collagen rtěnce - s vitamíny A, C a E a kolagenem pro intenzivní hydrataci.  Výběr odstínů mají dost velký, ale u nás v DMku zrovna dva odstíny, co jsem si vybrala neměli, takže jsem si domů odnesla až třetí vybraný.. a tím je odstín 601, na oficiálních stránkách nese název Deep Brown.
Rtěnka má úplně obyčejný plastový obal, ale líbí se mi bílo-zlatá kombinace. Upřímně mě překvapilo, že opravdu hydratační je. Rozhodně rty nevysušuje a ty jsou po ní naopak hezky jemné a vláčné. S pigmentací to není taková sláva, ale to mi moc nevadí, aspoň jí víc unosím než kdyby byla křiklavá.
S výdrží už je to o něco horší, ale možná je to mnou. Až na rtěnku YSL mi v podstatě žádná na rtech nevydrží déle než dvě tři hodiny... :(





Rozhodně to ale není špatná koupě a z těch drogérkových ji považuji za jednu z lepších. Kam se na ní třeba Rimmel a Maybelline hrabe. Oproti mým oblíbeným Essence, které mají supr odstíny, je tahle mnohem krémovější a na rtech příjemnější :)

Využily jste slevové kuponky do DM na dekorativku Astor?? Pochlubte se :)Já jedu za přítelem "oslavovat" Valentýna (poprvé po 4 letech), a vám taky přeju hodně lásky, a to nejen dnes na tento přiblblý svátek :)

Pa M.!

7 komentářů:

  1. Já jí mám, ale už hrozně dlouho ... mám světle růžovou, ale vůbec jí nepoužívám! Co si pamatuji tak na rtech nebyla mi příjemná a nedávno jsem třídila rtěnku a už jí mám asi i zkaženou protože docela "smrděla" :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kuponek mám, ale ještě jsem se na ně v DMku nedívala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě třeba zas vůbec Astorky nevyhovují a nejlíp mi sedí Maybelline :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja mela Mayvellinek nekolik, zkusila je parkrat a hned dala pryc, byly uplne drsne kdyz se s nima malovalo

      Vymazat
  4. vypadá hezky....a ten její look je super!!! ta zlata s bílou:)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám 2 rtěnky od astor z téhle kolekce, a jsem s nimi dost spokojená. A vydrží mi na rtech dlouho, většinou stejně jako rtěnky od YSL:))

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si jí včera a je úplně skvělá!

    OdpovědětVymazat