čtvrtek 16. února 2012

Sephora Báze pod make-up

Tuhle bázi jsem už měla, akorát před tím jsem neměla blog, abych se o ní s vámi mohla podělit. A když jsem si blog založila, tak už jsem zas neměla bázi, abych jí vyfotila. :) Teď mám oboje, takže jdeme na to! :)

Báze určitě všechny znáte a používáte, já už si bez ní pořádné líčení ani představit neumím. Nemá smysl tedy mluvit o tom, že je to báze POD make-up a kam a kdy ji asi tak nanášet... Rovnou k věci -> je to jedna z nejlepších věcí, co jsem kdy ze Sephory měla.

Balení: Je ve skleněné lahvičce s plastovou pumpičkou - ha, oblíbená pumpička +1 bod
Obsah: Tato báze je naprosto čirá, průhledná, průsvitná či jak jinak to říci. Konzistence je taková gelová (silikonová???) Na celý obličej mi stačí opravdu maličko/jedno zmáčknutí pumpičky. Nádherně se nanáší, už na dotek je sama o sobě sametově hedvábná. Vyhlazuje pleť, takže vrásky ani póry jsou po ní skoro neviditelné. Nemáte po ní pocit upatlanosti, umaštěnosti či cokoliv jiného, jen je váš obličej najednou krásně hladký a matný. Když to sečtu, tak + 3 body

Make-up se na ní nanáší výborně a já osobně poznám - hlavně z blízka - rozdíl, jestli jsem tuto bázi použila nebo ne. Co nejsem úplně tak schopná posoudit je fakt, jestli mi díky bázi make-up vydrží déle, takže toto hodnotit nebudu, nejsem v tomto směru objektivní, protože mám dojem, že mi žádný make-up nevydrží dokonale celý den, ale to nemůžu bázi dávat za vinu..

Cena: 15 ml za 380,-- Kč, zde uděluji - 1 bod ....i když oproti bázi L´oreal, která se mi zdála ok do té doby, než jsem vyzkoušela tuto, to zas tak hrozné není. Báze od L´oreal totiž stojí řekněme stejně a zdaleka není tak účinná!



 Omlouvám se, ale foťák nechtěl tu průhlednou kapičku zaostřit :))

Neubráním se malému srovnání společně s bází od Dermacolu, kterou jsem taky vyzkoušela a je opravdu velmi podobná. Vím, že je hodně oblíbená, ale když je můžu porovnat, tak je dle mého ta "Dermacolácká" lepkavá. Říkejte si co chcete, ale já cítím, jak jsem po ní ulepená. Ne moc, ale ne zas tak málo, abych mezi nimi neviděla rozdíl právě v tomto.. možná můj osobní pocit, bůh ví.. na druhou stranu se dá sehnat skoro za polovinu "Sephorácké" ceny, takže to už nechám na každém :)

Bohužel nemohu přidat fotky před a po na obličeji, dnes jsem byla na kosmetice a nechci se teď zbytečně ničím dalším patlat :))
Máte s touto bází se Sephory zkušenosti? Používáte ji nebo dáváte přednost jiné? :)

Za chvíli už je víkend - hurá! A s ním i moje práce, takže se uvidíme zase v pondělí, papa M!

19 komentářů:

  1. Za tuhle recenzi jsem strašně ráda. Zkušenosti s touhle bází žádné nemám, ale co jsem zatím četla, tak je všeobecně chválená a kvůli tomu bych si ji ráda v budoucnu pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se recenze hodí. Já jsem opravdu ráda, že jsem tuto bázi našla, vždycky se těším, až jí na tu pleť budu natírat, je vážně heboučká :)

      Vymazat
  2. O téhle bázi mi kolegyně v práci básnila denně. Vždycky básnila, jak po ní má pleť jak miminko. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím s tvou kolegyní :D Nedivím se jí, že básnila :))

      Vymazat
  3. vypadá skvěle,úžasná recenze,budu o této bázi přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Používala jsem bázi Dermacol a byla jsem s ní spokojená do té doby, než jsem odloupla tu nálepku na spodku a přečetla si složení - obsahuje absolutně všechny parabeny. :/ Takže silikokové báze už nikdy. Teď si ráno dávám po make-up matující krém Ryor a jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi jasné, že na těhle bázích nebude přírodního vůbec nic.. :(

      Vymazat
    2. parabeny slouží jako konzervanty a jsou "trvanlivé", proto je báze obsahuje a tím poskytuje, to co poskytuje...

      Vymazat
  5. Já měla bázi od Dermacolu, ale ta mi právě nevyhovuje tou ulepeností a taky že skoro vůbec nematuje.
    Prosím tě, četla jsem na omlázku, že jdeš na kosmetiku,můžeš mi říct, co ti všechno dělala?:D Děkuju :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na to téma tady znovu, včechno jsem to tam popsala, je toho hodně :D http://omlazeni.cz/55_249696_1.html#msg2354998 Já jsem fakt nadšená, pleť mám ještě teď viditelně vyživenou oproti normálu :)
      To jsem ráda, že s tou lepkavostí u Dermacolu nejsem jediná, kdo si toho všimnul :)

      Vymazat
    2. Dobře děkuji :), jojo mně to dost vadí, tak doufám, že když píšeš, že tahle je jiná, tak opravdu bude!:D

      Vymazat
    3. Na téhle není lepivé opravdu nic, zkus si říct o vzoreček, určitě je mají, taky jsem ho k něčemu dostala :)

      Vymazat
  6. sephora je naj!super recenzia!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle recenze je přesně to, co jsem hledala, díky! :-) Za dva týdny mám maturák a sháněla jsem nějaký make-up, který bych neměla jako masku (jelikož byl koupený v létě a teď jsem jak majitelka vápenky) a zašla jsem se podívat do Sephory. Moc milá slečna ke mně hned přiskočila a začala mi radit a navrhla mi, že mi ho nalíčí. Dala mi pod něj i tuto bázi a to bylo něco, byla jsem jak v sedmém nebi. Moje pleť snese absolutně cokoliv, takže je mi jasné, že je to samá chemie, ale za ten boží pocit to stojí. Byla tak úžasně hladká a sjednocená a matná... :-)
    Dostala jsem 2 pytlíčky jako vzorek, abych se s tím mohla nalíčit na ten maturiťák, ale mám pocit, že je vyplácám na "normální" plesy a na svůj už budu mít bázi koupenou :-) Sice nestojí zas málo, ale ten pocit.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. mě přijde jak Sephora tak Dermacol totožná, ale cena Dermacolu je poloviční. Měla jsem od Sephory i tu růžovou verzi a celkem na prd, není tak vyhlazující jako ty klasické čiré. Kdyby mi někdo dal neoznačené obě báze vedle sebe, rozdíl fakt nepoznám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nedávno jsem byla v Sephoře a dostala jsem tam vzorek této báse pod makeup a musím potvrdit, že má opravdu jemné složení a parádně se nanáší. Byla jsem s ní moc spokojená a teď zvažuju, že si koupim. Jen mě zajímá, jestli není 15 ml moc málo za 380Kč. :-D Kolik bych si ji tam měla dávat? Jaké množství je optimální? A jak dlouho asi vydrží tahle lahvička? Díky, Michaela :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jaký make-up na tuto bázi používáš? Ja mám make-up od Dermacolu a vůbec to nesplňuje me očekávání tak jestli to není i tím make-upem?:)

    OdpovědětVymazat