úterý 7. února 2012

Výprodej Essence mě také nenechal chladnou...

!!!!Edit.!!!! Po komentáři Jannie, kde zmínila, že ve slevě byly jen nějaké odstíny, jsem neváhala najít účtenku.... no, abych to teda upřesnila :D Z akce za třicet korun je pouze lesk Stay With Me, protože lak na nehty stojí 30,-- Kč pořád. Rtěnka byla normálně  za 54,90,-- a lesk XXXL Shine za 49,90,-- . Vzhledem k tomu, že jsem kupovala i jiné věci, tak jsem si toho vůbec nevšimla... no nevadí, i tak mám radost, ale pokud tam ještě půjdete, tak si dejte pozor, protože věci mohou být v regálu značně přeházené!!!! :D

...určitě jste již na všech blozích četli o výprodeji Essence v drogérii DM, že je spousta výrobků pouze za 30,-- korun. Docela se mi tato akce hodila, chtěla jsem si koupit nějaký nový lesk na rty.. a tak jsem si nakonec koupila dva a rtěnku k tomu :) Ještě jsem přihodila lak na nehty, protože těch není nikdy dost. Ale mám tušení, že tyhle malé laky stojí těch třicet korun pořád. Stojan už byl dost značně probraný, klidně bych vyzkoušela i něco jiného, ale prostě tam nic nebylo, takže jsem měla za dvě minutky vybráno.

A co že jsem si přesně koupila?

Lesk na rty XXXL Shine v odstínu 04 Rising Star
Lesk na rty Stay With Me v odstínu 06 Berry Me!
Rtěnku  v odstínu č. 53 All About Cupcake
Lak na nehty v odstínu č. 42 Dress For a Moment






Pokud chcete, můžu nafotit jednotlivé odstíny přímo na rtech.. jinak jsem moc spokojená, rtěnky od essence jsou mé oblíbené, lesk xxxl shine mě moc mile překvapil, že vůbec nelepí a ten druhý stay with me je sice dost tmavý, takže bych si ho netroufla líčit bez zrcátka, ale zas tak výrazný na rtech není :)

A co jste ukořistili vy??? :)) PA M.

8 komentářů:

  1. já jsem tam byla včera,ale moc jsem uchvácena nebyla ... u těch lesků byly zlevněné jen nějaké odstíny,u rtěnek též .. laky nepoužívám ... mrzí mě to,že jsem zapoměla,že u Catrice jsou také zlevněné výrobky .. ale stejně bych si asi nic nekoupila,protože jsem si nedávno pořídila aspoustu věcí z výprodeje prodejny,která ze rozšiřuje..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem opravdu bl..... :D Udělala jsem Edit. na začátku článku, máš pravdu, že zlevněné byly jen nějaké odstíny, já se teda trefila přesně vedle :D
      To je nejlepší vychytat celkové slevy na všechno, když si člověk může vybrat opravdu to, co potřebuje :)

      Vymazat
  2. Já jsem ještě neukořistila nic, vůbec nevím, že jsou někde slevy O_O No, už dlouho pokukuju po Stay with me lesku, tak si pro něho někdy zajdu :D

    Rtěnky od Essence mám taky ráda, i když já jsem spíš balzámová, než rtěnková. Ale možná i proto, neboť jejich rtěnky jsou krémovité, dobře se roztírají, jsou na rtech příjemné a vůbec, připomínají mi spíš balzámy :D A All about cupcake mám taky, super odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím mrkni na edit na začátku článku, jak vidíš, tak si o moc nepřišla, když o slevách nevíš :D Zrovna ten Stay with me v akci je, ale u nás měli jen tenhle poslední (nejtmavší) odstín..

      Máš pravdu, rtěnky jsou super, protože jsou hezky krémové, taky jsem si je oblíbila, hlavně tu jejich In the nude :))

      Vymazat
  3. Ten lesk stay with me si musím také už konečně pořídit, když se všude tak vychvaluje .... jinak se chystám pro ty stíny co na ně dávala Mia nedávno tip :)) Jinak já v těch slevách nekoupila nic. Ráno jsem viděla jak tam dávají ty slevy a radši jsem odešla :D nakoupila bych stejně plno věcí, který ani nepotřebuji jak se znám :D takže asi takhle! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to upřímně oceňuji tvoji vůli :D Myslíš ty stíny Party all night? Ty jsou fakt moc hezké.. no vidíš to mi teď došlo, že na stíny jsem se ani nepodívala, to je divný ! :-O :D

      Vymazat
    2. jojo myslím ty :) já se pro ně chystám zítra! :;)

      Vymazat
  4. Já mám své úlovky taky v článku na blogu :) Akorát mě mrzí, že jsem si nekoupila rtěnku odstín "All About Cupcake". A dneska když jsem v Rossmannu byla, jsem na ni jak na potvoru zapomněla, takže zítra tam asi ještě vyrazím a budu doufat, že ji seženu, protože ty jejich rtěnky jsou vážně super.

    OdpovědětVymazat