sobota 25. února 2012

Zahájení první giveaway!

Tak je to konečně tady, první giveaway na tomto blogu :) Budete mít možnost zapojit se po dobu celého týdne, konec tedy stanovuji na příští sobotu (3.3.) na 12 hodin :)

Pravidla:
1. Být veřejným followerem tohoto blogu, stačí kliknout na připojte se k tomuto webu a dát sledovat.
2. Napište komentář pod tento příspěvek, ve kterém mi řeknete, co by vás na tomto blogu potěšilo za změny, jaké články máte nejraději, jak často zveřejňovat nové posty, cokoli vás napadne ke zlepšení :)
3. připojit svůj email, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat :)

A o co se vlastně hraje???
Sprchový gel od parfumerie Douglas s vůní levandule ve skleněné lahvičce.
Háček na kabelku ve stříbrné barvě s průhledným kamenem.
Pudr pro objem vlasů od firmy Got2be.
Oční stíny Essence v odstínu 51 Absolutely Natural







Losování proběhne přes random.org.

Teď už vám jen přeju hodně štěstí, snad se vám věci v giveaway líbí! :)

35 komentářů:

  1. máš skvelé recenzie na kozmetiku a potešilo by ma tiež viac outfit postov, ale inak skvelý blog:)

    glamourwall@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. mám moc ráda tvé recenze a strašně se mi líbí celkový vzhled blogu :)
    články určitě každý den,ať se vždycky dočkám! a více outfitů,prosím :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. mě se líbí, že recenze píšeš na různé značky a různé výrobky :), mám ráda tvoje recenze :)
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Má ráda tvé recenze, takže ty určitě piš co nejvíc :), taky bych uvítala nějaké tipy na líčení s tou paletkou od NYX.
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Musím souhlasit s holkama, že máš skvělé recenze na kosmetiku :) ocenila bych ještě třeba videa na oživení :) jinak super!

    petule89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. video by nebylo špatné :)

    sikorovatana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Markvitko,sleduji tě a řekla bych že nic moc měnit nemusíš, mě se tvůj blog líbí tak jak je, a časem si to vypiluješ ke spokojenosti všech, já preferuji kvalitu(což máš)nad super designem a milióny recenzí na výrobky předražené a nedostupné:-) Jen tak dál!
    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda tvé recenze na kosmetiku, celkově na mě tvůj blog působí tak nějak sympaticky :)) Vždy se těším na nový článek takže klidně každý den příspívej, mě to vadit určitě nebude :D Já bych tedy ráda uvítala více recenzí a líčení, sem tam nějaký outfit :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. mám ráda tvoje recenze:) Uvítala bych někdy nějaký outfit:)

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Měnit nemusíš vůbec nic,tvoje recenze mě baví a je to přesně to,co mě zajímá:-)

    hanka.bee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. moc děkuji za pozvání do giveaway!:) tvůj blog se mi líbí na první pohled, mám moc ráda jakékoli recenze kosmetiky :)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám nejraději články o kosmetice a hrozně mě baví tvé recenze, takže určitě ocením, když je budeš dělat i nadále. A celkově bych souhlasila s holkama, že by mě potěšilo občas vidět i nějaké to líčení :)

    spicedchocolate(at)seznam(dot)cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nic neměnit, jen bych se držela těch recenzí.:) Když jsem kolikrát nevěděla, jestli výrobek koupit, nebo ne, koukala jsem buď sem, nebo na další dva blogy, které mají dobré recenze.. a nedávno jsem si založila účet i tady, takže tato super giveaway mě nenechala chladnou a využila jsem hned to, že se můžu stát pravidelným čtenářem a ještě mám možnost něco vyhrát!:) Takže 1) Nic neměnit! 2) Držet se recenzí! :))
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych nic neměnila, líbí se mi jak píšeš, máš pěkné fotky... Možná by mě potěšilo víc článků o "nedrogerkové" kosmetice ;-)
    Edit: přece bych něco změnila - zrušila ověřovací slovo! Pěkně prosííím :-))

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Narazila jsem na tvůj blog dneska a stihla jsem ho celý přečíst :) Líbí se mi, že píšeš o běžně dostupné kosmetice a máš krásné nehty, závidím ti je! :) A nejlépe články každý den! :)

    kamca.novackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tvůj blog je skvělý, jediné co mi vadí je neustálé luštění a opisování kódu při přidávání komentářů. :( Jinak uvítám co nejvíc příspěvků o přípravcích na vlasy!

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Víc nehtových postů! Máš krásné nehty, hezky se na ně dívá :)

    Pipeta5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Super výhra:) Mně se tady moc líbí, hlavně dělej, co tě baví a bude to bavit i ostatní! :)
    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Máš super blog, moc se mi líbí a anjdu zde hodně inspirace. Nejraději mám posty o komsetice, protože aspon vím zda má smyls si danou věc koupit nebo ne :)

    chudobova.nicol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. nejlepší jsou kosmetické recenze =), možná bych uvítala i nějaké videa, ale jinak to tu máš super.

    nataliepavelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, recenze na kosmetiku jsou opravdu nejlepší:) Jen tak dál, cokoli přidáš, bude nepochybně zajímavé:)

    katkazaoralova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,myslím, že blog je fajn, jen fotky by mohly být větší :) jinak recenze jsou skvělý, dobře se čtou.
    klara.bilkova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  23. najviac ma bavia recenzie, aj tutoriály by boli fajn, alebo fotky líčení :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Nejradši mám recenze na dobře dostupné výroby, zejména z drogérii a taky tutorialy - takže bych rozhodně ocenila tyto druhy příspvěků a to co nejčastěji :D Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. mas velmi zaujimavy blog :) najviac sa mi pacia recenzie, pouzivas take znacky ako ja a par vyrobkov som si uz kupila po precitani tvojej recenzie..a som spokojna..takze dakujem :)
    lusinka721@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. jednoznačně recenze recenze a recenze :) tak ono toho neni nikdy dost že jo
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Libi se mi recenze, ktere ctu strasne rada a klidne kazdy den:D
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj. Prvně bych chtěla říct, že jsi fakt šikovná a umíš psát tak, aby to každýho bavilo a neunudilo ho to k smrti. Je těžký posoudit, co se mi líbí nejvíc. Máš tu hodně recenzí, což opravdu miluju, protože nikdo není víc nerozhodnej než já:D A už vim čeho bych chtěla víc...chci víc tak vtipnejch článků jako tenhle :http://markvitkysvet.blogspot.com/2012/01/nejvetsi-blbost-z-teleshoppingu-easy.html nejlepší je jak babka vytopila koupelnu kvůli nohám:D:DNo a jinak Tě nenávidím, jak moc krásná jsi. Fakt nespravedlivééé!:D veverkaverka3003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. hezká GIVEAWAY :) já bych snad jako jediné doporučila větší fotografie, ale rozhodně to je jen na tobě, všechno je super ;)

    aneta.pecena@seznam.cz

    P.S: u mě také GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Třeba nějaké video? Jinak se mi tu líbí ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Nejlepší jsou návody třeba na líčení=) a nebo Randomy=) Jinak je to tu všechno fajn=)
    Katinka95@seznam.cz

    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. Mám ráda recenze na kosmetiku, takže určitě pokračuj v nich :).
    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tvůj blog je super, mám ráda recenze na kosmetiku :))
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat