pondělí 20. února 2012

Zhodnocení Vichy Dercos šamponu a ampulek Aminexil pro

Po pár dnech pauzy od blogování z důvodu pracovního vytížení se s vámi můžu podělit o pozitivní zprávu. Jeden z prvních článků, které jsem vůbec napsala byl tento o padání vlasů. Ve stručnosti byl o tom, že mi strašně padají vlasy už hodně dlouho a já začínám s užíváním Šamponu Dercos a ampulek Dercos Aminexil Pro od Vichy. Nyní tedy přicházím s výsledky.

Upozorňuji, že toto hodnocení je subjektivní a podle jednoho člověka - mě - těžko soudit, zda budou mít tyto výrobky stejné účinky i na ostatní z vás. Na druhou stranu za vyzkoušení určitě stojí, protože můžu nyní prozradit, že mně pomohly. Zaměřuji se pouze na účinky, nikoliv na design obalu, praktičnosti ampulek a aplikátoru atd. To je vám totiž dost jedno, když bojujete o to, aby vám vůbec nějaké vlasy zůstaly.

Během používání jsem nepoužívala na vlasy jiné šampony než tento, kondicionér jako obvykle, tedy Redken z řady pro objem. Myla jsem si vlasy jak bylo potřeba, takže zhruba ob den. Vynechala jsem používání Bioharu a Alpecinu, z důvodů zkreslení výsledků. Nadále jsem jen zobala Biosil plus, ale ten užívám s přestávkami už minimálně rok a žádné účinky na padání vlasů jsem v závislosti na něm bohužel nezaznamenala. Ampulky Aminexil Pro (pro ženy) jsem aplikovala vždy do mokrých vlasů po mytí šamponem Dercos.




Tento proces trval déle než byla doporučená doba, tj. 6 týdnů. Začala jsem Novým rokem a skončila jsem tuto kúru teprve teď o víkendu. Nicméně účinky se začaly dostavovat už po čtrnácti dnech. Padání vlasů se zmírnilo, ani ne tak během dne, ale při mytí vlasů. Dříve když jsem je namočila, tak jsem si "odmývala" desítky vlasů a bylo to nekonečné. Po měsíci užívání byl výsledek pro mě znatelný i přes den, kdy mě neustále už vypadané vlasy nešimraly po rukou a zádech, nemusela jsem je do nekonečna obírat ze svetrů a kabátu.. A všiml si toho už i táta, díky kterému tyto výrobky od Vichy mám. Sama bych si je tenkrát za tu cenu (cca 300,-- Kč šampon a 1100,-- Kč ampule) nekoupila, protože jsem tomu nevěřila. Přestal nacházet moje vypadlé vlasy na každém kroku v bytě. Bohužel po měsíci užívání se s pozitivními účinky dostavily i ty negativní. Na kvalitě vlasů se to nijak neprojevilo, člověk je nemá nijak mastné, vůně je příjemná, takže to by bylo v pořádku. Ale začaly se mi objevovat lupy. A to tak, že opravdu hodně. Mám tmavě hnědé vlasy a v těch je to opravdu vidět.Už pár hodin po umytí vlasů mě začala trochu svědit pokožka hlavy a s tím se objevily i lupy. Než jsem ampulky dopoužívala, tak se moje padání vlasů v podstatě zastavilo. Nyní konečně asi po roce hrůzy, kdy jsem se bála jít umýt vlasy nebo si je jen tak prohrábnout, abych zas o desítky vlasů nepřišla, mi padat definitivně padat přestaly a já jich jen sem tam pár vyčesu. Ale lupy v dost velkém množství už zůstaly.


 Uvnitř krabičky ampulek je i návod :)


Celkově tyto dva výrobky hodnotím pozitivně, protože pomohly tak, jak slibovaly. A věřte mi, že je lepší mít lupy, než nemít vlasy. Kdybych tenkrát tušila, že mi s bojem proti vypadávání vlasů pomohou, tak do nich klidně investuji ještě víc a neztrácím drahocenný čas. Nyní mě už čeká pouze zbavování se lupů (Vichy má i šampon Dercos proti lupům, takže si asi nejdříve pořídím ten), ale to už nebude snad taková fuška :) Otázka ještě je, do jaké míry se padání vlasů (ne)obnoví, když s těmito přípravky končím.

Snad bude tento článek někomu nápomocný a dovede ho ke koupi šamponu nebo ampulek, které mu následně pomohou :)

Všem přeji krásný začátek týdne, pa M.!

8 komentářů:

  1. Nezkoušelas Bioaquanol U? Mně padaly vlasy šíleně a po této vodě přestaly padat téměř úplně, no na blogu mám článek. :) Drahá není, 250 ml se dá koupit za stovku a pár drobných. Vřele doporučuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nezkoušela, před tím jsem o něm nevěděla, dozvěděla jsem se o něm prvně právě u tebe na blogu :) Už ho mám poznamenanej a až půjdu do lékárny, tak ho vezmu, určitě lepší používat i teď něco než vůbe nic. Takže díky moc a rozhodně si ho pořídím :)

      Vymazat
  2. ja mam teraz dercos na lupy a uprimne - bola som zufala z lupov. Po prvom pouziti mi lupy zmizli tak na 90%. Neviem ako dlho to potrva, kym si pokozka zvykne, ale ako rychly zakrok je uzasny. Ale bohuzial mierne pachne ako guma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je úžasný, že hned po prvním použití jsou téměř pryč! Tahle vlasová kosmetiky Vichy asi nebude vůbec špatná a účinkuje tam kde má :) "vůně" mi až tak nevadí, on takový lak na vlasy taky zrovna nevoní a celkem ho používám :))

      Vymazat
  3. Taky jsem začala před nějakou dobrou používat šampon Vichy dercos s aminexilem (ale teda bez ampulek), protože jsem z toho byla padání vlasů byla zoufalá. Musím říct, že padání se dost zmírnilo - občas ještě nějaký ten vlas vypadne, ale rozhodně už ne v takové míře jako před používáním. Za mě teda zatím taky spokojennost :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě pomohl nejvíc Renokin, doporučila mi ho doktorka a když je problém, tak beru Renokin plus tablety Inneov na vlasy :-)

      Vymazat