středa 1. února 2012

Zima a kožešiny, to se hodí!

Za chvíli vyrážím ven do té zimy... Ale vzhledem k tomu, že jedu jen posedět s kamarádkou, tak se mi ven i přes to chce :) Co máte v plánu v této zimě vy? Už se těšíte na léto nebo si zimu užíváte?







Dneska jsem zvolila svetr s kožíškem z Reserved, tílko Mango a náhrdelník NEXT. Líčení jsem se snažila sladit taky do šeda :))
Tak se mějte pěkně a nezmrzněte, pa M!

15 komentářů:

  1. Skvělý svetr. :) Já se musím učit na poslední dvě zkoušky (opravné), posedět s kamarádkou jdu v pátek a už se těším! Jara se nemůžu dočkat, je to moje nejoblíbenější roční období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám nejraději jaro! Když je na horách ještě sníh a ve městě už se vše začíná být hezky teplo, všechno kvete.. aaach :D Držím palce na zkoušky!! :)

      Vymazat
  2. Ten svetr je úžasnej :) Vyhlídla jsem si online v Tally Weijl jeden podobný s kožešinovým límcem, ale naživo se mi nakonec vůbec nelíbil.

    Mně zima nedělá moc dobře, jsem hrozná zmrzlina. Nejraději bych se uložila k zimnímu spánku a vylezla až na jaře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :)) To je škoda, že se ti pak nelíbil, ale lepší než kdyby si ho objednala a byla zklamaná až když by si ho měla doma :)) Já ještě viděla podobný v F&F, ale taky jen na netu.
      Že by ses původně měla narodit jako medvěd? :)) ale ne, sranda, zimní spánek bych taky brala hned :)

      Vymazat
    2. Teď jsi kápla na něco, o čem jsem neměla ponětí ani já. M. je totiž zkratka od "medvěd." :DD

      Vymazat
  3. Hrozně mi připomínáš Elišku Bůčkovou, jsi kočka! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ona je Bučková s krátkým "u", já bůčky mám pořádné, tak to by se ke mně hodilo víc :D Ale děkuji moc :))

      Vymazat
  4. To tričko je skvělé a mimochodem jsem se zamilovala do Tvé opálené kůže, obdivuji jí už podruhé. :DD :) Chodíš do solaria nebo jsi takto přirozená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju :) No abych se přiznala, tak do solárka chodím, ale hodně nepravidelně, víc jak jednou za 14 dní ne.. Ale i přirozeně jsem tmavý typ, dobře se v létě opaluju :)

      Vymazat
  5. mě se líbí obzvlášť to tílko :))) Jinak já se nechystám nikam, protože je zimaaaa :D od zítřka mám volno ... plánovaly jsme s kámoškou jednu akci v Praze, ale nikam nejedem ... necháme to až se oteplí :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tílkem si právě přivolávám teplo :D Naštěstí mám teplou bundu :)) Je to hrozné, že i počasí dokáže zkazit plány, co? Na žádné procházky to teda není :D Praha neuteče! :)

      Vymazat
  6. Och, tak tohle ti krásně sedí. Je vidět, že víš, co ti sluší a lahodí tvé postavě :). Krásný svetřík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, tak to ti moc děkuju :) Zastávám názor, že když se v něčem člověk cítí dobře, tak je to na něm i vidět :) Proto nesnáším, když se mi něco furt hrne, nebo mě to škrábe a tak :D

      Vymazat