čtvrtek 15. března 2012

20 let výročí Max Factor 2000 Calorie

Vzhledem k tomuto výročí, kdy se řasenka Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look opět objevuje v reklamách, jsem si ji pořídila. Vedla mě k ní tak trochu nostalgie, byla to jedna z mých prvních řasenek vůbec, protože ji měla oblíbenou i mamka. Výročí 20 let na řasenku! To už je něco, prostě musí být dobrá, když na trhu vydržela - a asi ještě vydrží - tak dlouho :) Nyní je navíc v Rossmannovi za 150,-- prostě nešlo odolat, i když mám zrovna otevřené řasenky asi 4, což u mě nebývá zvykem.


Asi netřeba nějakého komentáře, klasický kartáček, nabírá hodně barvy, jak je vidět na fotce, takže já ho  vždy před použitím ještě otírám. hezky prodlouží a zahustí. Není co dodat, velmi bych se divila, kdyby mezi vámi byla nějaká, co jí alespoň jednou v životě nevyzkoušela :) Je dobrá, je možná víc než dobrá.  A asi bych si s ní úplně vystačila... Ale zvědavost a konkurence je veliká :))



A teď už jen fotky na porovnání :)

PŘED


PO


Tak se přihlašte, kdo z vás ji ještě nikdy nevyzkoušel??? :)) 


Mějte se krásně, pa M.! :))

29 komentářů:

  1. Zrovna ji mám. Mně sice nefunguje tak úžasně, jako tobě, ale připisuji to tomu, že je nová a potřebuje trošku "vyschnout" a "rozpracovat" se. Ale za ty peníze je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje No.1 společně s řasenkou od FF.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jí nikdy neměla, ale ta cena momentální je hodně lákavá ... i když teda mám asi taky čtyři otevřené :X no mrknu se po ní! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tak ji mám, ještě tuhle starou z rossmanna, teď má nový obal, moc pěkný. řasenku mám ráda, i když mezi moje nej teď patří Benefit, They´re real, luxusní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, koukala jsem na stránkách, že teď má nový obal, ale v tom Rossmannovi zatím asi doprodávají tyhle staré, že? :)
      Hmmm, ta od Benefitu zní dobře, asi se po ní podívám, až budu shánět novou :)

      Vymazat
  5. Mně vždycky strašně rychle vyschne, takže už ji nekupuji. Ale efekt na tvých řasách je úchvatný:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se teda poslušně přiznávám, že já jí nikdy neměla. Momentálně mám na můj vkus až dost řasenek, ale až dojdou, vím, kde doplnit mezery :-)

    OdpovědětVymazat
  7. A já si ji dnes koupila poprvé, tak jsem na ni moc zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  8. jáá:D, ale podívám se po ní, za ty peníze..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Dělá skvělé řasy, jak tak na to koukám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá dobře!!
    Já ji teda ještě neměla no:D

    OdpovědětVymazat
  11. nikdy jsem ji neměla v ruce, ale pořád na ni čtu jen samé pozitivní ohlasy. A cena je opravdu lákavá...škoda, že teď mám 3 řasenky, které chci dopotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
  12. Je super :) Mám otevřené taky 4 :D a dneska jsem si koupila pátou, ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, je to nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla. Jak píšeš, konkurence je obrovská, ale vždy se z radostí vracím ke své MF:-)

    OdpovědětVymazat
  14. ja som ju tiez uz mala a patri k topkam:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem jí viděla v reklamách .. a musím říct, že zejtra letím do Rossmann :D Díky:)

    OdpovědětVymazat
  16. tyjo, udělala ti moc krásný řasy. Já na tyhle ,,klasickýL kartáčky moc nejsem, vyhovujou mi víc ty umělý (jako má třeba Maybelline One by one)

    OdpovědětVymazat
  17. Stálice v mé kosmetické taštičce. Ale tak krásné řasy jako máš ty mi nevykouzlí bohužel žádná :/

    OdpovědětVymazat
  18. Měla jsem tu zahnutou Curved brush, a strašně mě z ní pálely oči a byly takový těžký, takže za mě už ne.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak já se taky přiznám, že jsem jí ještě nevyzkoušela, ale brousila jsem si ted na ni zuby. Dneska jsem si řekla, že mam doma ještě dvě, tak počkam, ale po téhle recenzi, zas přemyšlim, že si ji zitra koupim. Sakra sakra sakra :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já už ji kdysi několikrát měla a byla jsem s ní spokojená, ale je to už hoodně dávno. Bohužel jsem ale nevěrnice nevěrná a málokdy se ke stejnému výrobku vracím, ale raději zkouším dál něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  21. tak teda nevím... na tuhle řasenku jsem už četla tolik ohlasů, že mě láká víc a víc. Sice pochybuji, že mi udělá tak krásný efekt jak tobě, ale uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já bych to ještě shrnula :) Tohle je taková klasika, která bude většině žen vyhovovat průměrně, ale svojí TOP si najdou jinde a pak několik ostatních (jako třeba já :)), které na ní nedají dopustit :) Pokud máte svou super řasenku, se kterou jste spokojené, tak bych asi být vámi neměnila, ale já vzhledem ke zkušenostem, se k ní ráda čas od času vracím :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tahle řasenka je super a to jsem zkoušela už opravdu hodně (i hodně drahých). Za těch 150 Kč by se mi jedna další vyplatila do zásoby:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Nejoblíbenější řasenka, jinou nechci :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jeste jsem ji nemela ale chystam se na jeji koupi :-)

    OdpovědětVymazat
  26. vypadá dobře, řasy jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat