neděle 4. března 2012

ALDO poprvé v ČR

Značka ALDO otevřela teď v březnu svůj první obchod v České republice a zrovna v Centru Chodov, od kterého bydlím kousíček :) Dneska jsem po návratu z hor musela jít hned vše omrknout. Zatím jen v rychlosti, neměla jsem čas, takže jsem vše jen rychle prolétla očima.. a jsem nadšená! Obchod je udělaný moc pěkně, je přehledný, světlý.. byli k dispozici 4 prodavači, a to dvě ženy a dva muži, protože mají i pánské boty.



Na oficiálních stránkách ALDO se dočtete i něco o firmě, snad postačí, že to je kanadská značka. Eshop funguje pouze pro Kanadu, USA a UK, takže kdo nejste z Prahy, tak si budete muset udělat výlet, pokud si něco hezkého vyberete :)

A co vlastně mají v nabídce?  Tak především boty, a to boty krásné, nápadité, originální.. Co jsem tak rychle koukla, tak se cenově lodičky pohybují lehce přes dva tisíce.








Dále mají kabelky. A u nich platí to samé co u bot, zajímavé tvary, hezké barvy.. no já si jednu favoritku už vybrala a asi do ní půjdu. Cena je totiž víc než příznivá, seženete je za cenu kolem třinácti set :)







A nakonec v obchodu najdete i doplňky. Nádherné naušnice, náramky, prsteny, myslím, že jsem zahlédla i pásky a nějaké punčochy..  :) upřímně nevím, co bych si měla vybrat dřív :) Cena za naušnice tuším kolem dvou stovek, takže jako normální bižu.





Všechno na jednu stranu hýří barvami a na stranu druhou zde najdete i velice střízlivé a elegantní kousky. Co nevím a nemohu posoudit je kvalita výrobků, takže ocením, pokud s touto značkou máte někdo zkušenost, aby ste se s náma podělil :))

Pražačky, už jste se tam byly mrknout?? Líbí se vám něco z ofiko stránek nebo tady z mého malého výběru? :)

Přeju všem hezký zbytek neděle a úspěšný vstup do nového týdne, pa M.!

9 komentářů:

  1. No botky vypadají moc pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty růžové botičky na klínu jsou parádní. Včera jsem si koupila boty ve stejném stylu, jen ne růžové, ale modro hnědé a s páskem kolem kotníku.
    Vypadá to, že boty na klínu se momentálně stávají mým favoritem!!

    Kateřina

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. No to je bomba! Já tuhle značku šmíruju na internetu už delší dobu, ani se mi nesnilo, že by konečně taky zavítala k nám:-D

    OdpovědětVymazat
  4. kabelky? ojé, takže dneska po práci tam jdu :D

    OdpovědětVymazat
  5. yyoooo,, z Alda jsem taky nadšená <3 Mají tam skvělé kabelky a minulý týden jsem pořídila klasické černé wedges, které jsou neskutečně pohodlné <3 yuchuuu * krasný blog

    OdpovědětVymazat
  6. Jen opravuji jsem jen jedna žena a tři muži v prodejně Aldo.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za opravu! :)) byla to jen rychlá návštěva :))

      Vymazat